شارژ کردن گوشی ؛ روش صحیح شارژ باتری موبایل

شدت جریان منفی بهمعنای مصرف باتری توسط گوشی شما و جریان مثبت نیز بهمعنای شارژ شدن باتری است. کار با یک شارژر تقلبی برای هر گوشی هوشمند ممکن است اثرات منفی مانند داغ شدن بیش از حد و سرعت شارژ ضعیف داشته باشد. پاوربانکها منبع انرژی قابل حمل هستند و به شما این امکان را میدهند تا از هرجایی بدون نیاز به پریز برق تلفن همراه خود را شارژ کنید. شارژر galaxy s21 ultra حداکثر 3 آمپر ارائه می دهد تا با سرعت بیشتری نسبت به شارژر های دیگر ، گوشی شما را شارژ کند . از آنجایی که سامسونگ پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی را به دو مدل گلکسی S22 پلاس و اولترا اضافه کرد، بنابراین باید انتظار داشته باشیم این دو گوشی به نسبت نسل گذشته که از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی میکردند با سرعت بیشتری شارژ شوند. گلکسی زد فولد ۲ با نمایشگری انعطاف پذیر شبیه کتاب باز و بسته می شود. بنابراین هرچه که انتظار داریم در زمینهی نگهداری شارژ برای گلکسی S22 اتفاق بیفتد، برای مدل پلاس آن هم قطعا اتفاق خواهد افتاد. یکی از ویژگی های اصلی در شارژر های بیسیم این است که گوشی موبایل را بهسادگی شارژ کرده و هیچ نگرانی بابت دردسرهای باز کردن گرهها و درهم پیچیدگیهای کابل شارژر نخواهد داشت.

این شارژرها توسط یک تیغه، انرژی را از منبع تغذیه (پریز برق) گرفته و از طریق کابل به گوشی یا گجتهای دیگر شما انتقال میدهد.ولتاژ ورودی از طریق تیغهها در بازه 100 تا 240 ولت بوده اما شدت جریان ورودی میتواند در هر شارژر متفاوت باشد. این شارژر قابلیت پشتیبانی از ولتاژ ورودی 5 ولت و ولتاژ خروجی 15 ولت می باشد. آمپر ورودی تعیینکنندهی حداکثر میزان جریان الکتریسیتهای است که شارژر میتواند از خود عبور دهد. از این نظر لازم نیست زیاد نگران باشید زیرا دستگاه فقط به شما اجازه میدهد تا مقدار خاصی از جریان را حتی اگر از شارژر با آمپر بالا استفاده میکنید، عبور دهد. اگر قصد دارید تا شارژر اصلی گوشی A10S را خریداری نمایید، باید به موارد مختلفی توجه کنید. اگر مایل به خرید شارژر گوشی یا خرید شارژر تبلت هستید، ابتدا باید سازگاری آن را با دستگاه خود بررسی کنید. موقعی که گوشی یا تبلت شما شارژ نداره ، دست به هر کاری می زنید که فقط از اون موقعیت نجات پیدا کنید . طی چند سال گذشته، بر تعداد شرکتهایی که تکنولوژیهای جدیدی در زمینه افزایش سرعت شارژ ارائه دادهاند افزوده شده است.نحوه کارکرد شارژرهاسرعت شارژ شدن باتری با میزان برقی که توسط شارژ از منبع برق (معمولا یک پریز) به تلفن وارد میشود تعیین میگردد.

کابل اتصال آداپتور شارژر به تلفن به طور جداگانه نیز می تواند برای کابل DATA از تلفن به لپ تاپ یا رایانه استفاده شود. پس شاید شارژر هواوی به گوشی سامسونگ بخوره و عملا شارژ هم بکنه اما شاید سامسونگ تکنولوژی خاصی رو در شارژر های خودش استفاده کرده که هواوی نکرده ( مثلا تکنولوژی محافظت از اتصال کوتاه ، مثال زدم فقط ) . نکته مهم اینه که شارژر گوشی یا تبلت ، در واقع یه منبع تغذیه هست و مدار کنترلی شارژ و مدار محافظ باتری ، داخل خود گوشی تعبیه میشه البته شاید یه سری شارژ هم تو بازار باشه که مدارات محافظ داشته باشه اما معمولا اینجور مدارات توی خود گوشی قرار میگیرن . مشکل می تواند از پریز برق هم باشد یعنی شاید هم گوشی و هم شارژر سالم باشند و فقط مشکل از برق رسانی پریز باشد. خریدن قطعهی فیک و های کپی هم فقط هزینههای بیشتر روی دستتان میگذارد و ناچارید برای جلوگیری از پرداخت این هزینه، از قطعهی اصل استفاده کنید که آن هم هر روز یک قیمتی دارد. علاوه بر این از لیز خوردن روی سطح آن جلوگیری می کند.

مثلا کلگی های 1 آمپر، کاملا تقلبی و فیک هستند و مدت زمان زیادی باتری و گوشی شما را درگیر شارژ شدن می کنند و در مواردی نیز گزارش شده که شارژر شدن گوشی با داغی بیش از حد باتری گوشی همراه شده است. شارژ وایرلس فعلا تو ایران خیلی جا نیفتاده اما من از همین الان میگم که این راه برای شارژ کردن در مواقع اضطراری طراحی شده یا برای بچه مایه دارهایی که حوصله خاروندن سر خودشونم ندارن چه برسه عَلم کردن شارژر سیمی و ور رفتن با سیم . سر پورت USB و نرینهای(به گوشی متصل می شود) ممکن است در اثر کشیده شدن و یا خمیدگی دچار عملکرد ناسالم شود. 1- کابل usb باید یک سر استاندارد و یک سر میکرو داشته باشد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل کمک، فرض کنید خدای ناکرده یک قطعهی موبایلتان خراب شود. در واقع موبایلهای هوشمند یک فاجعه محیطی هستند و افزایش طول عمر باتری موبایل به کاهش آلودگی کمک میکند. شارژرهای ابزارهای پرتابل مثل گوشی و لپ تاپ که به آن ها شارژرهای AC هم گفته می شود درون خود دارای ترانسفورماتور هستند تا ولتاژ خروجی را به ۲ تا ۲۴ ولت که اکثر دستگاه ها در این محدوده کار می کنند کاهش دهند.

این صفحه نمایش 92 درصد سطح جلویی گوشی را پوشانده که به معنای پوشش تقریبی تمامی بدنه با صفحه نمایش است. در واقع قابلیت گوشیهای تلفن همراه همیشه به شارژرهایی بستگی دارد که آنها را فعال نگه میدارد، اما این شارژرها نیز همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر میتوانند به سرعت خراب شوند یا پس از مدتی عمر مفید آنها به اتمام برسد و این خود به معنای نیاز به خرید یک دستگاه شارژر جدید است. در میان شارژرهایی با تکنولوژی شارژ معمولی، شارژرهای دیواری کارآمدترین و امنترین نوع آنها هستند. از دیگر مزایای این شارژر این است که قادر است گوشی شما را از فاصله 8 میلیمتری نیز شارژ کند. این شارژر از مزایای زیادی برخوردار است. شارژر VPG از بهترین شارژرهای موجود در بازار است که از کیفیت مطلوبی برخوردار است. برای خرید شارژر بی سیم آیفون، این محصول با کیفیت را از دست ندهید. این محصول با کیفیت را از دست ندهید.

گرم شدن شارژر گوشی هنگام شارژ کردن آن در مجموع امری نسبتا عادی محسوب میشود. یکی از مشکلات کاربران هنگام استفاده از گوشی، تمام شدن زودهنگام شارژ است که میتوان با رعایت چند نکته ساده عمرش را افزایش دهیم. همچنین می تواند امکان شارژ بیسیم را برای شما فرآهم کند. همچنین اگر بر هر دلیلی گوشی موبایل دیگری را دارید و نیاز به شارژ دارید ، برای هر گوشی که قابلیت توان 25 واتی را دارا می باشد ، باز هم این شارژر بسیار مناسب هست . همچنین به این نکته نیز توجه کنید که کابل های فست شارژ از کابل شارژرهای عادی قیمت بیشتری دارند، بنابراین توصیه می شود که سراغ کابل شارژر های ارزان قیمت با پشتیبانی از شارژ سریع نروید که به احتمال زیاد این نوع کابل ها فیک بوده و چنین قابلیتی ندارند.

در این شارژر یک چراغ LED قرار دارد که می تواند میزان شارژ را نشان دهد. حاصل ضرب جریان در ولتاژ، توان کابل را نشان میدهد. LED کنار آن برای نشان دادن وضعیت شارژ مورد استفاده قرار می گیرد. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو حتما شنیدید که مگسیف در آیفون ۱۲ میتواند نیاز به کابلهای شارژ را از بین برده و به ساخت آیفونی بدون پورت منجر شود که کاملا بر شارژ وایرلس متکی خواهد بود. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت،باتری گوشی هوشمند بدون شک یکی از مهمترین اجزای آن است. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا،با افزایش ابعاد و رزولوشن تلفنهای همراه هوشمند، لازم است که فکری برای افزایش عمر و ظرفیت باتریهای این ابزارها صورت گیرد. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این درحالی است که پیش از این نسخههای ROG Phone۳و ROG Phone II نیز باتریهایی با همین ظرفیت ارائه کرده بودند. در نبود هرگونه ناچ و حاشیه، اموری نظیر بازی کردن، وبگردی و تماشای ویدئو، بیش از پیش لذتبخش میشود. این شارژر از دستگاه شما در برابر گرما و شارژ بیش از اندازه محافظت می کند.

برای شارژ دستگاههای مجهز به این تکنولوژی میتوانید از شارژهای بی سیم استفاده کنید. در ادامه «ایرنا زندگی» شما را با دلیلی که چرا نباید در ماشین، موبایل خود را شارژ کنید آشنا میکند. چه زمانی نیاز به تعویض باتری موبایل است؟ رویداد۲۴ باتری گوشیهای هوشمند هنگام استفاده از آن به صورت مستقیم تحت تاثیر عادتهای اشتباه کاربران قرار میگیرد و این مسئله به کاهش کارایی آن منجر میشود و مشکلات متعددی را برای آنان ایجاد میکند. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. این صرفه جویی در وقت به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام شارژ گوشی برای مدت کوتاهی از آن استفاده نکنند تا به گوشی نیز آسیبی وارد نشود. بنابراین توصیه میشود از انجام این هفت کار هنگام شارژ تلفن همراه اجتناب کنید: ۱.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، سامسونگ روز گذشته از چند محصول جدید خود از جمله موبایل تاشوی گلکسی زد فولد ۲ در یک رویداد سایت fastcharger مجازی رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود پذیرش فناوری «Qi» برای استفاده از شارژرهای بدون سیم برای تلفنهای همراه و دستگاههای مختلف، که از سوی اتحادیه جهانی شارژ بیسیم پشتیبانی میشود، این فناوری بحث مرتبط با خسارت ناشی از شارژرهای بیسیم به تلفنهای همراه و باتری آن را حل نکرد. با وجود پذیرش فناوری «Qi» برای استفاده از شارژرهای بدون سیم برای تلفنهای همراه و دستگاههای مختلف، که از سوی اتحادیه جهانی شارژ بیسیم پشتیبانی میشود، این فناوری بحث مرتبط با خسارت ناشی از شارژرهای بیسیم به تلفنهای همراه و باتری آن را حل نکرد.

لازم به ذکر است که گارانتی این محصول از زمان ثبت سفارش تا 3 ماه بعد اعتبار دارد و صرفا مختص به آداپتور، کلگی یا سری می باشد و کابل شامل گارانتی نمیباشد. تحولی در طراحی، مختص جوانان طراحی گوشی HUAWEI Y9a مُدرن است و در سه رنگ جوان پسند نقرهای، صورتی و مشکی در دسترس خواهد بود. این دستگاهها توسط شرکت Huawei Machine Co., Ltd تولید خواهد شد؛ شرکتی که به صورت کامل در مالکیت هواوی است. هنگامی که تلفن روی شارژر قرار میگیرد، فرستنده یک میدان الکترومغناطیسی تولید میکند. نحوه عملکرد پدهای شارژر به این صورت است که یک سیم پیچ مسی روی پد، مسئول انتقال میدان الکترومغناطیسی از پد به تلفن است. به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در فیلم زیر نحوه ساخت دستگاهی آموزش داده شده که میتواند کار شارژ تلفن همراه با باتری کتابی را انجام دهد و در ساخت آن از شارژر فندکی خودرو استفاده شده است. این مورد باعث میشود که نتوانید به صورت همزمان در حالی که گوشی در حال شارژ شدن است، از آن استفاده کنید. از دیگر قابلیت های این شارژر تست اتصال کوتاه، مقاومت در برابر حرارت و شدتجریان و ولتاژ بالا بوده که باعث میشود هم طولعمر مفید دستگاه بالاتر برود.

این مرکز نیز با تجربه ای چندین ساله در زمینه فروش شارژر سوزنی ریز و شارژر نوکیا درشت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با واحد تعمیرات ما در تماس باشید. بیشتر تلفن های همراه حدود 4 تا 6 ساعت طول می کشد تا از یک باتری کاملاً خالی شده به یک باتری کامل برسد ، بنابراین با اجازه دادن به باتری تلفن خود (تا 5 درصد عمر باتری باقی مانده است) آن را آزمایش کنید. کافیست دستگاه خود را روی این شارژرها قرار دهید تا فرآیند شارژ شود. در زیر چند ترفند ساده آورده شده است تا تشخیص بدهیم که آیا مشکل شارژ نشدن گوشی از سوکت شارژ است یا خیر.

شدن جریان خروجی این شارژر 2.0 آمپر است که مخصوص تبلت و موبایل می باشد. شدت جریان خروجی 2.0 آمپر نیز مخصوص تبلت و موبایل است و ولتاژ خروجی در این حالت معادل 9 ولت است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ما در این مطلب این نشانهها را بیان کرده و با معرفی انواع باتری موبایل به شما خواهیم گفت که در چه صورت لازم است تعویض باتری موبایل خود را در اولویت قرار دهید. اگر به هر دلیلی 100٪ از آدابتور 2.1 آمپر دو پورت یو اس بی KOLUMAN KC-H805 ما راضی نیستید، لطفا با ما تماس بگیرید، ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد. در ادامه درمورد اینکه چگونه باتری را خارج از گوشی شارژ کنیم و چگونه باتری موبایل را بدون گوشی شارژ کنیم برای شما توضیح خواهیم داد. توصیه میشود برای عملکرد بهینه، از کابل شارژ و/یا آداپتور مسافرتی سامسونگ استفاده کنید. این تغییر ولتاژها ممکن است به خود آداپتور آسیب بزنند. به طور خلاصه، بله، می توانید تلفن خود را در یک شب متصل کنید. راهنمای خرید شارژر فندکی را در این صفحه مطالعه کنید. با قابلیت پشتیبانی گوشیتان از تکنولوژی شارژ سریع اگر احساس میکنید سرعت شارژ شدن گوشی شما دیگر نسبت به گذشته نمیباشد احتمالا ممکن است قابلیت Fast Charger گوشیتان خاموش باشد و یا آداپتورتان خراب شده است که مجبور به خرید شارژر فست شارژ میباشید.