پرچم ساحلی 5 کاربرد پرچم ساحلی یا بادبانی انواع پرچم ساحلی نحوه سفارش

نحوه سفارش پرچم ساحلی در مجموعه ما به راحتی برای شما امکان‌پذیر است. شما میتوانید جهت سفارش پرچم ساحلی بادبانی، طرح خود را برای مجموعه چاپ مهام از طریق ایمیل، واتس آپ و تلگرام ارسال کنید. همکاران ما در بخش فروش پرچم و واحد طراحی پرچم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

  • اطمینان حاصل کنید که توجهی که به پرچم‌های ساحل شما می‌شود، هدر نمی‌رود.
  • پرچم ساحلی یکی از انواع پرچم است که بسیار چشم گیر و پر مخاطب است.
  • کاربرد این پرچم ها در اروپا و آمریکا و آسیای شرقی بسیار زیاد است؛ زیرا آن ها به خوبی می دانند که پرچم ساحلی چقدر در رونق بخشیدن به کسب و کار آن ها دارای اهمیت است.

نام دیگر این نوع پرچم، پرچم بادبانی و پرچم سامورایی است که توسط طهران پرچم تولید می شود. یکی از بهترین راه های تبلیغاتی مدرن که در محیط های باز، نمایشگاه ها، ورزشگاه ها، فستیوال ها، پیست های اسکی و سواحل استفاده می شوند. هزاران شرکت در سراسر جهان از پرچم های تبلیغاتی استفاده می کنند و متخصصان بازاریابی متعددی این نوع تبلیغات بازاریابی را توصیه می کنند.

کاربرد و ویژگی پرچم ساحلی طهران پرچم

سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از 5 روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ پرچم فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی پرچم به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد. ارتفاع میله پایه پرچمی ۳۴۰ سانتیمتر و طول پایه ضربدری آن ۳۸ سانتیمتر می باشد. همانطور که در قسمت قبل گفته شد، پرچم ساحلی بادبانی به منظور تبلیغات استفاده می شود، این نوع پرچم قابلیت استفاده در نمایشگاه ، سواحل ، خیابان و… را دارد. با توجه به سایز درخواستی مشتری، نوع جنس پارچه و پایه پرچم ساحلی قیمت نهایی مشخص می شود.

در مورد بادهای با شدت ۶ به بالا، باید پرچم‌های ساحل خود را جدا کنید. ما همچنین، لوازم جانبی مناسب برای نیازهای شما را هم ارائه می‌دهیم. پرچم‌ های بادبان با یک کنسول اضافی همراه هستند تا ثبات بیشتری داشته باشند. برای انتخاب مواد بوم پرچم معمولی، خوب است که محل برگزاری را در نظر داشته باشید. برای حفظ توجه دیگران، برندهای بزرگ میلیون‌ها دلار برای ایجاد راه‌های جدید برای جلب نظر افراد سرمایه‌گذاری می‌کنند.

فروش صفر تا صد تجهیزات پزشکی پرچم ساحلی 5 کاربرد پرچم ساحلی یا بادبانی انواع پرچم ساحلی نحوه سفارش

مشتریان ما از پرچم ساحلی برای نمایش لوگو و تبلیغ برند استفاده پرچم بادبانی می کنند. چاپ انواع پرچم ساحلی، بادبانی، قطره ای و … را با نوژیک تجربه کنید. شرکت ایران پرچم توانسته با تلاش و تجربه خود در زمینه تهیه پرچم امکان ارائه این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود فراهم آورد. تولید پرچم در بسیاری از کشورهای جهان همواره به صورت سنتی و دستی انجام می شود.

در ایران نیز متأسفانه با توجه به سابقه دیرینه ی تولید پرچم، تمامی مدعیان و سازندگان قدیمی این محصول هنوز از روشهای سنتی و دستی استفاده می کنند. ، کنار جاده، ورودی نمایشگاه و فروشگاه ها و نمایشگاه های بین المللی است.•استند پرچمی بادبانی دارای قیمت مناسب برای تبلیغات و شعار کاری می باشد. تبلیغات ساحلیدر تمامی اماکن قابل استفاده است و هیچ خللی در کیفیت چاپ ایجاد نمی شود، زیرا جنس پارچه و نوع چاپ از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

پرچم ساحلی مدل کمانی

خانواده پرچم ساحلی به دلیل ارتفاع و ابعادی که دارند یکی از پرچم های مورد استفاده در محیط های خارجی می باشد. استفاده از این پرچم در محل های ورودی و یا استفاده در معابر بسیار کمک کننده می باشد. این پرچم می تواند به راحتی محل و موقعیت و نشان و نماد شما را برای مخاطبان عبوری ماندگار کند. پرچم بادبانی با داشتن ارتفاعی در حدود 3 متر می توانید تمامی مخاطبان را با هر نقطه ی دیدی هدف قرار دهد.