چطور شارژ سریع کار می کند؟

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین شارژر برای سری آیفون 12 را معرفی کنیم . میکرو USB دارای قلاب هایی در یک طرف است و فقط از یک طرف می تواند وارد دستگاه شود. آداپتور جهانی RadioShack قدیمی پدر شما احتمالا اسلایدی برای تنظیم ولتاژ داشت و دلیل آن ساده است؛ چرا که ناسازگاری بین میزان جریان مورد نیاز واکمن سونی و آن چه آداپتور فراهم می کرد می توانست در بهترین حالت موجب قطع نوار کاست شود. بهترین شارژر های سری آیفون 12 سال 2020 : امسال اپل ، گوشی های هوشمند خود را بدون شارژر روانه بازار کرد و دلیل این اقدام خود را کمک به سلامت محیط زیست بیان کرد اما همه می دانیم که بزرگترین سود را سرمایه گذاران اپل بردند .

موبایل شما با استفاده از شارژر با آمپر زیاد آسیب نمیبیند ، بنابراین هرچه این مقدار بیشتر باشد ، بهتر است. هرچه این مقدار بیشتر باشد ، روند شارژ سریعتر است. اگر به دنبال شارژ دستگاههای بزرگتر مانند رایانه لوحی یا لپ تاپ هستید ، به شارژر با مقدار بیشتری میلی آمپر ساعت نیاز دارید. شارژر را تا حدودی نزدیک آیفون نگه دارید تا به طرز رضایتبخشی به محل صحیح بچسبد. حتما شما هم تا به حال متوجه شده اید که زمانی که گوشی به شارژ است تا رسیدن به حدود 80 درصد با سرعت بیشتری تجدید قوا می کند و بعد از آن سرعت شارژ کند می شود. نصب یک برنامه معیوب و مخرب بر روی گوشی می تواند در عملکرد اندروید اختلال ایجاد کند و در نتیجه باعث ایجاد مشکلاتی مانند کند شارژ شدن یا شارژ نشدن گوشی a51 شود. در خرید شارژر باید به راهنمای خرید کابل شارژر هم توجه داشته باشید. چگونه می توان رتبه ولتاژ خروجی شارژر تلفن همراه را انتخاب کرد؟

به دلیل استفاده ی زیاد از گوشی ها نیاز به شارژر همراه و یا شارژر فندکی خودرو از اصلی ترین نیاز های روزمره شده است، این شارژر ها به فندکی ماشین متصل می شوند و دستگاه ها را شارژ می کنند. در صورتی که سرعت شارژ برای شما یک اولوبت است، قطعا نباید از شارژ وایرلس استفاده کنید. بنابراین، اهمیتی ندارد که شدت جریان(آمپر) شارژر گوشی بالاتر از چیزی باشد که در مشخصات باتری گوشی شما ذکر شده است، زیرا این گوشی صرفا همانقدر جریانی که با آن سازگار است را دریافت می کند. این دستگاه حتی در حالت بسته نیز نازکتر از موبایل های دیگر است. حتی اگر گوشی شما به شارژر وصل نباشد باز هم جریان کمی از باتری می کشد، پس بهتر است که مراقب باشید که شارژر فندکی دائم متصل نباشد و فقط زمانی که به آن نیاز پیدا کردید، آن را متصل کنید. پس بهتر است اندازه گیری آمپر خروجی شارژر را بلد باشید. کیفیت کابل نیز مهم است زیرا نمی خواهید ظرف چند ماه پس از استفاده از آن خراب شود. 2. شارژر به سرعت داغ میشود و ممکن است خراب شود.

کمپانی سازنده روی بدنه این دستگاه یک نشانگر LED تعبیه کردهاند که در صورت تاریک بودن فضای اطراف و در صورت اتصال شارژر به پریز برق این نشانگر روشن شده و به همین جهت کاربران آن بهراحتی میتوانند شارژر را پیدا کرده و دستگاه خود را به آن متصل کنند. یک شارژر ممکن است حاوی 2000 میلی آمپر ساعت آب باشد ، اما شارژرهای موبایل سنگین نیز وجود دارند که میتوانند بیش از 20000 میلی آمپر ساعت باتری را شارژ کنند. به شارژرهای عمومی، دستگاه شارژر موبایل نیز گفته میشود که معمولا دارای جایگاه های متعدد برای شارژ همزمان چند گوشی متنوع هستند. معمولا از دو پورت همزمان بیشتر برای زمانی استفاده می شود که اگر بخواهید در کنار گوشی تان یک گجت هوشمندی که شدت جریان بالایی ندارد مانند هندزفری، ساعت هوشمند و… برای خرید لوازم جانبی موبایل فروشگاه اینترنتی استارموبو را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا علاوه بر قیمت ارزان و مقرون به صرفه، نیازی به نگرانی در مورد کیفیت محصول خود نخواهید داشت. در آخر، اگر قصد خرید شارژر تایپ سی دارید، در ابتدا مشخصات باتری و شارژ گوشی خود را پیدا کنید و شارژر متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

دوام باتری در بهترین حالت قرار دارد، اما علاوه بر آن، ما داریم در مورد یک گوشی هوشمند جذاب با یک پردازندهی بسیار سریع، دوربینهای استثنایی و بهترین سیستم عامل موبایل صحبت میکنیم. در این کابل شارژر اطلاعات با سرعت 5 گیگابیت در ثانیه منتقل میشوند و بهمنظور افزایش دوام و طول عمر آن، از نایلون بافتهشده در ساخت آن استفاده شده است. بنابراین اهمیت طول عمر باتری و مدت زمان شارژ در این گوشیها بسیار بالا رفته و شرکتهای مختلف اقدام به تولید نمونههای مختلف شارژر کردهاند. شارژر گوشی موبایل جزو لوازم جانبی بسیار ضروری است که از طریق آن به آسانی میتوانید از گوشی خود استفاده کنید؛ اما مشکلی که وجود دارد این است که شارژرها نیز مانند هر وسیله الکتریکی دیگری، پس از مدتی خراب میشوند و عمر آنها به اتمام میرسد؛ اما نکتهای که اهمیت بسیاری دارد؛ این است که خرید شارژر موبایل ، به همین سادگیها که تصور میکنید نیست؛ زیرا در بازار موبایل تعداد زیادی شارژر بیکیفیت و غیراصل وجود دارد که در هنگام خرید باید نمونه اورجینال شارژر موبایلتان را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

زیرا این فروشگاهها گارانتی کالا را ارائه مینمایند که تضمین اصالت کالا میباشد، که کاربران میتوانند این محصول را همراه با گارانتی یک سال از فروشگاه اینترنتی علی پخش تهیه نمایند که اجناس دیگری نظیر هندزفری تایپ سی نیز میتوانید از اینجا تهیه نمایید. بهترین شارژر های گوشی در مدلهای پیشرفتهتر میتوانند به 2.5A یا حتی بیشتر برسند. اما حتی با وجود شارژرهای سازنده معتبر نیز باید مراقب باشید. Insignia از پریزهای دیواری گرفته تا پاوربانکهای قابل حمل که میتوانید با خود ببرید ، شارژرهای سیمی و بی سیم ارائه میدهد. در واقع شارژرهای خورشیدی دارای یک سلول خورشیدی کوچک و قابل حمل هستند.

【خدمات پس از فروش】: ما همیشه متعهد به ارائه محصولات با کیفیت برتر با قیمت های بی نظیر بوده ایم و معتقدیم که محصولات ما تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. در خدمت هموطنان گرامی میباشد.پشنهاد ما این است که از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کنید.هویت و مکان فیزیکی صاحبان این کسب و کارها توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بررسی و تایید شده است. ایمنی مهمترین چیز در خرید شارژر است. این عادت به شما در برابر برق گرفتگی ایمنی میدهد. به هر حال در صورت مواجه شدن با مشکل این چنینی بهتر است که شارژر گوشی خود را تعویض نمایید. هرچه بیشتر به دستگاه خود متصل باشید ، باتری شما کاهش می یابد و در نهایت ، باید تعویض شود.

در ایستگاههای داگ موبایل ، بجای اتصال گوشی از طریق کابل به شارژر، گوشی روی داک جا خورده و از طریق پورت داک شارژ می شود . شارژر بی سیم را در مکانی مناسب قرار دهید و در هر زمان از آن استفاده کنید. اندازه و وزن فیزیکی شارژر موبایل یکی دیگر از عواملی است که هنگام خرید باید برای شما مهم باشد. یکی دیگر از نکات مهم در خرید شارژر موبایل جریان و ولتاژ شارژر است. سعی کردیم با ارائه راهنمای خرید شارژر گوشی، شما را در خرید آن راهنمایی کنیم و امیدوار هستیم، توانسته باشیم به نحو احسن این کار را انجام داده باشیم.

در حال حاضر جدید ترین گوشی های سامسونگ، شیائومی و … ولیکن اغلب گوشی های جدید یا تبلت ها به جریان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارند. این نوع کابل از انواع اولیه انواع کابل شارژر است که در اغلب گوشی های نوستالژیک نوکیا و برخی برندهای دیگر مورد استفاده قرار میگرفت . برای مثال گوشی شیائومی 12 pro قابلیت شارژ شدن با فست شارژ 120 واتی را دارد که در مدت زمان 27 دقیقه شارژ گوشی را به 100% می رساند، یا گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra که در هر دقیقه حدودا 11% گوشی را شارژ می کند و مدت زمان فول شارژ شدن آن حدودا 15 دقیقه خواهد بود. شارژر اصلی گوشی A10S از قابلیت فست شارژ و یا شارژ سریع برخوردار نمی باشد و برای کامل شدن این فرآیند باید چند ساعت منتظر بمانید. پدهای شارژ بی سیم سطح راحتی را افزایش میدهند و از هر دستگاهی با قابلیت Qi پشتیبانی میکنند. کابلهای شارژ ترکیبی از ظرافت و استحکام هستند و ظاهر یا محافظت دلخواه شما را ارائه میدهند. شارژرهایی با طراحی ماژولار وجود دارند که به شما امکان میدهند دوشاخه را عوض کنید. در نهایت ،بررسی کنید که آیا شارژری که میخواهید خریداری کنید یک دوشاخه سازگار با سوکتهای شما دارد یا خیر.

بهترین پردازنده های موبایل را در این بلاگ مشاهده کنید تا بتوانید تلفن همراه مورد نظر خود را انتخاب کنید. پاور بانک: پاوربانک یا شارژر همراه دستگاه قابل حملی است که از مجموعهای از باتریهای با ظرفیت بالا تشکیل شده است که به شما امکان میدهد، دستگاههایی را که میتوانند از طریق USB شارژ شوند در مکانهای ضروری که نمیتوانید به برق شهری دسترسی داشته باشید، شارژ کنید. یکی از مهمترین دلایلی که باعث از کار افتادن شارژ سریع می شود، غیر فعال شدن آن از طریق تنظیمات گوشی است که کاملا نرم افزاری بوده و به سادگی قابل رفع می باشد. در واقع، برخی از باتریهای قابل حمل واقعاً بزرگ که از USB و دوشاخههای معمولی (مانند لپ تاپ ها) پشتیبانی میکنند ، بزرگ و سنگین هستند. سبکوزن، قابلحمل، حمل و نگهداری آسان از ویژگیهای دیگر این شارژر است. از ویژگیهای بارز شارژر فست 33 وات شیائومی و کابل آن میتوان به طراحی خاص و منحصر به فرد آن اشاره کرد. پشتیبانی از شارژ سریع (Fast Charge) به واسطهی مرغوبیت رشتههای سیمی، از دیگر ویژگیهای این کابل میباشد. گواهی 3C گواه خوبی بر این است که شیائومی ممکن است به زودی گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی را در هفتههای آینده عرضه کند.

برای شارژ همزمان هر دو آنها به یک شارژر قابل حمل 13000 میلی آمپر ساعتی که از دو پورت USB پشتیبانی میکند ، نیاز دارید. هنگامی که از ظرفیت دستگاه خود مطلع شدید ، کافی است باتری قابل حمل خود را بررسی کنید و ببینید ظرفیت mAh آن چقدر است. شما میخواهید یک شارژر قابل حمل تهیه کنید که بتواند دستگاه هدف شما را به طور کامل شارژ کند. شارژر با کیفیت خوب دارای گواهینامهای است که با نمادهای CE ، MFI ، RoHS روی شارژر تلفن همراه قابل تشخیص است. در اصل ، اتصال شارژر باید مشابه اتصال تلفن همراه شما باشد. پس از آنکه متوجه شدید گوشی شما از قابلیت شارژ وایرلس به صورت پیشفرض پشتیبانی میکند (یا با اتصال ابزار جانبی این قابلیت را در گوشی خود ایجاد کردید) تنها قدم باقی مانده، خرید شارژر وایرلس است. یک شارژر هوشمند سطح ولتاژ باتری را کنترل میکند و پس از پر شدن شارژ متوقف میشود. هر چه کارهای بیشتری بتوان با گوشیهای موبایل انجام داد، جدا شدن از آن را برای کاربران سختتر میکند. به این صورت که که داخل جا فندکی ماشین قرار گرفته و با اتصال کابل USB به تلفن همراه شما، عملیات شارژ را انجام می دهد.

شارژرهایی وجود دارند که کابل شارژ را میتوان از خود آداپتور برق سایت fastcharger جدا کرد. در بعضی مدل ها سیم شارژر که به صورت USB است ، می تواند از آن جدا شود و مستقیماً به یک دستگاه دیگر مانند لپ تاپ هم متصل شده و به عنوان کابل رابط (یا کابل دیتا) که برای انتقال اطلاعات می باشد، استفاده شود. اگر شارژر بی سیم دارای گواهی Qi باشد، می تواند از گوشی آیفون شما پشتیبانی کند. اگر از شارژرهایی استفاده کنید که آمپر پایین تری از گوشی شما داشته باشد، منجر به این می شود که مدت زمان شارژ شدن گوشی افزایش پیدا کند. توصیه می کنیم هنگام خرید کابل، بهترین مارک کابل شارژ موبایل را انتخاب کنید که قطر کابل بیشتر و ضخیم تر باشد. این بسیار ناخوشایند است که مجبور باشید به دنبال جایی باشید که میتوانید با خیال راحت گوشی خود را هنگام شارژ کردن بگذارید.