خوش دست ترین گوشی شیائومی

اگر میخواهید در حین بازی، تماشای فیلم و انواع کارهای چند رسانهای راحت باشید، از گزینه حافظه 32 گیگابایت یا بیشتر استفاده کنید. اس 22 پلاس برای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 1000 دلار به شما تعلق می گیرد و اس 22 اولترا با حافظه 128 گیگابایتی از 1200 دلار شروع می شود. برای افزایش رام خود میتوانید از کارت حافظه micro SD نیز استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید، برنامه هایی که از کارت حافظه ذخیره میشوند و اجرا میشوند کندتر هستند. صادقانه بگویم، تلفنهای هوشمند با حافظه کمتر از 32 گیگابایت از رده خارج شدهاند. مقام سوم در گروه بندی تولیدات سامسونگ پس از سری S و نوت مختص به این سری بود که با از راه رسیدن سری Z، می توان از آن به عنوان چهارمین رده از تولیدات سامسونگ نام برد.

به طور کلی همانطور که می دانید موبایل ها از دو نوع فلزی و یا پلاستیکی ساخته می شوند که برخی از آنها پنل هایی با روکش شیشه دارند که فونر موبایل بسیار محدود هستند. این نکته که سیستم موبایل آیفون در ایران با محدودیتهایی همراه است را هم برای انتخاب حتما در نظر بگیرید. تنها دو سیستمعامل (OS) برای انتخاب وجود دارد. مانند دوربینهای گوشیهای هوشمند، سر و صدای زیادی در مورد پردازندههایی با اصطلاحاتی مانند چهار هستهای، هشت هستهای، اسنپدراگون، مدیاتک و غیره وجود دارد.

خرید گوشی سامسونگ

شارژ منظم تلفن شما میتواند یک تهدید باشد و هنگامی که مجبور هستید ساعتها برای شارژ کامل منتظر بمانید، بسیار ناامیدکننده است. بدیهی است که با بالا رفتن زنجیره ارزش از نظر سرعت پردازنده، حافظه، دوربین و نمایشگر، قیمت ها به سمت بالا میروند. چنین اقدامی از سوی سامسونگ منطقی به نظر می رسد، چرا که معرفی دستگاه هایی تحت نام گلکسی S11 و گلکسی S15 برای کاربر چندان جذاب نخواهد بود. بنابراین، منطقی است که گوشیهایی که رم بالاتری دارند، سریعتر خواهند بود و آنهایی که رام بالاتری دارند، فضای ذخیرهسازی بیشتری خواهند داشت.

خرید گوشی شیائومی تنها در برخی جزئیات است که تفاوتهایی در این دو مشاهده شده است. ما کمتر از قبل گوشیهای خود را تعویض میکنیم، اما همچنان در حال خرید دستگاههای جدید با نرخ قابل توجه (و برخی میگویند ناپایدار) هستیم. اگر واقعاً نیاز به خرید گوشی هوشمند شیائومی کامل و بینقص دارید، مطمئن شوید که از دستگاههای آینده مطلع هستید. دیوار این امکان را به شما میدهد تا با خرید موبایل کارکرده به پایین آوردن نرخ زباله الکترونیکی هم در دنیا کمک کنیم! اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم و موبایل کارکرده انتخاب بهتری است. اگر میخواهید تعداد زیادی ویرایش عکس و فیلم انجام دهید یا بازیهای آنلاین انجام دهید و ویدیوها را پخش کنید، پردازنده سریعتری را انتخاب کنید. هرچه سرعت بالاتر باشد، سرعت پردازنده بیشتر میشود.

اگر به ارزش خرید گوشیهای سری S سامسونگ پی بردهاید، در فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال لیست قیمت گوشیهای سامسونگ سری S موجود است. در سالهای اخیر سامسونگ تنها رقیب جدی خود یعنی Motorola Razr از کمپانی معروف و قدیمی موتورلا را بهطور کلی کنار زده و به یک قدرت بی بدیل در بین گوشیهای هوشمند تاشوی لمسی تبدیل شده است. با این وجود، نزدیکترین رقیب آن یعنی گلکسی S21 FE هم صفحه نمایش با کیفیتی دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 6.67 اینچی با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل است. وضوح این صفحه نمایش حدود 570 پیکسل در هر اینچ است.

موارد مشابه شیائومی ردمی 4 ایکس با اسنپدراگون 625 ممکن است انتخاب خوبی باشد. اسنپدراگون 821 که در شیائومی می نوت 2 یافت میشود جدیدترین پردازنده نیست، اما این تلفن هنوز نیازهای شما را برطرف میکند. ما در فروشگاه اینترنتی باغ کالا، با تهیه و عرضه انواع گوشیهای شیائومی در مدلها و سریهای مختلف، سعی بر این داشتیم که مرجع جامع و کاملی برای این برند گوشی باشیم. باید منتظر جدیدترین پرچمدار سری اس سامسونگ طی ماه های آینده باشیم.

یکی از راههای منطقی برای پایین آوردن بودجه خرید گوشی دست دوم و کارکرده از فروشندگانی است که به اصطلاح گوشی باز هستند و گوشی سالم و بینقص را تندتند عوض میکنند. گوشیهای تاشو سامسونگ گلکسی ممکن است به مذاق همه خوش نیاید و مطمئناً قیمت بالایی دارند، اما اگر به دنبال یک گوشی تاشو هستید، Z Fold 3 بهترین گزینه برای خرید است. یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 تا 6 اینچی HD یا QHD معمولا گزینه ایده آلی است.

سامسونگ گلکسی S4 با یک ارتقاء بزرگ به سری قبل یعنی S3 ، دوربین عقب را از 8 مگا پیکسل به 13 مگاپیکسل ارتقا داده است . یکی از گوشیهایی که در سالهای اخیر توانسته جا پای خود را در بازار جهانی موبایل محکم کند، گوشی شیائومی است. از طرفی صفحه نمایش گوشی های سامسونگ از همه برندهای موبایل بهتر بوده و این امتیاز را به مشتریان می دهد که با لذت بیشتری از گوشی خود استفاده نمایند. از این رو اگر معیار شما میزان فروش محصولات این شرکت است ، بهتر است از بین میان رده ها یکی را انتخاب نمایید. Android یا iOS. اگر iOS را انتخاب میکنید، به طور پیش فرض یک آیفون اپل را انتخاب میکنید. برای مثال فبلت نوت 9 که در ماه آگوست سال 2018 معرفی شده و هم اکنون پرچمدار سری گوشی های گلکسی نوت است به طور پیش فرض از اندروید 8.1 بهره میبرد اما گلکسی S10 سامسونگ که در ماه فوریه سال 2019 رونمایی شده و هم اکنون پرچمدار سری گوشی های Galaxy S این شرکت است به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهرهمند خواهد بود.

بهخصوص با وجود دو لنز تلهفوتو با میزان زوم متفاوت و البته کیفیت بالاتر تصاویر هنگام زوم کردن نسبت به سال قبل. هر سه مدل دارای گواهی Display Mate A Plus هستند که از کیفیت برتر نمایشگر صحبت میکند. تنوع زیاد، کیفیت خوب، قیمت مناسب، بکارگیری سختافزارها و نرمافزارهای حرفهای و مواردی از این دست، باعث شده که گوشی شیائومی، طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کند. شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید.

بررسی گوشی شیائومی