راهنمای خرید کابل شارژر گوشی موبایل (شهریور 1400)

درون این پکیج یک آداپتور شارژ نیز قرار داده شده است که حداکثر توان خروجی آن 25 وات است. کمپانی سامسونگ بعد از معرفی سامسونگ s21 ultra شارژر را درون جعبه آن نگذاشته است و این بدین معنی است که خریداران این گوشی نیاز یه خرید شارژر اس 21 الترا خواهند بود . آیفون ۱۳ اولین آیفونی بود که از رفرشریت ۱۲۰هرتز بهرمند شد و از قابلیت عکساسی ماکرو بهرمند بود و از حافظه ۱ ترابایتی بهرمند بود و همچنین ناچ نسبت به آیفون ۱۲ کوچکتر شده بود حجم باتری نسبت به آیفون ۱۲ پیشرفت قابل توجهی کرده بود مخصوصاً نسخه pro max و همچنین قابلیت شارژ با شارژر ۲۷ وات را دارا بود. اگر از آن دسته افرادی هستید که جنس بدنه ی محصول برای شما مهم است، مدل پیش رو گزینه مناسبی برایتان خواهد بود چرا که متخصصین از پلاستیک ABS مخفف شده ی عبارت Acrylonitrile Butadiene Styrene که باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر حرارت، ضربه و فشار می شود، بهره برده اند.

البته در نظر داشته باشید که دیوایس شما باید از این قابلیت بهره مند باشد. البته باید دیوایس شما نیز توانایی دریافت شدت جریان بالاتر را داشته باشد. برای اینکه بتوانید بدون تاخیر صدا و تصویر را داشته باشید و با سرعت بالا گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون هوشمند متصل کنید باید مطمئن شوید که آخرین نسخه اندروید را دارید. این باتری ها دارای ظرفیت مشخصی هستند و برای شارژ شدن به زمان معینی نیاز دارند. امروزه باتری های لیتیم یونی در گوشی ها و تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرند که دارای ظرفیت بالاتری نسبت به باتری های قدیمی نیکل کادمیومی می باشند. این شارژر خروجی 12 وات را ارائه می دهد که می تواند در 30 دقیقه ، 44% و در زمان 60 دقیقه ، 80% از ظرفیت باتری را تکمیل کند . مثلا سریهای باکیفیت فلزی و سیم مسی با قدرت انتقال جریان بالا و مقاومت الکتریکی کم میتواند کیفیت و سرعت شارژ بالاتری را تضمین کند. قطعات سر کابل و نوع لحیم کاری و سیم کشی روی تختههای مدار الکتریکی در نسخه فیک بسیار بد کیفیت انجام شده است و خطر آتش سوزی، شوک الکتریکی را افزایش میدهد. کیفیت شارژر آیفون اگر اصلی باشد با کیفیت شارژر فابریک اپل برابری میکند.

قبل از اینکه دسته بندی دیگری از شارژر های دیواری را عنوان کنیم، تعریف و بررسی دقیق ترین بر روی فناوری فست سایت fastcharger شارژ خواهیم داشت. طبق استاندارد های جهانی توان تولیدی در حالت شارژ سریع برای گوشی ها بین 7.5 تا 15 وات و برای تبلت ها و سایر دیوایس ها چیزی در حدود 27 وات است. به صورت کلی شاژر کردن گوشیهای موبایل، تبلت و دیگر دستگاههایی که دارای باتری درونی هستند بدون قطع جریان برق یکی از عوامل اصلی آسیب رسیدن به باتری دستگاههای هوشمند جدید است که در نهایت هزینه بالایی را برای کاربر ایجاد میکند. یکی از مهمترین دلایل خرابی سوکت شارژ و به طور کلی هر قطعه الکترونیکی داخل گوشی مربوط به آب خوردگی می باشد. یکی از دلایلی که میتواند عامل شارژ نشدن گوشی موبایل باشد، خراب بودن باتری میباشد باتری موبایل به عنوان یک منبع تغذیه ولتاژ و جریان مورد نیاز دستگاه برای مصرف انرژی و روشن و خاموش شدن و سایر فعالیتهای گوشی استفاده میشود، ساختار کلی باتری به این گونه میباشد که انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل میکند و باعث به وجود آمدن جریان میشود، باتری معمولی از ترکیب دو الکترود متفاوت که یکی خواست الکترون دهی و دیگری خواست الکترون گیرندگی دارد تشکیل شده است، باتری موبایل به طور کلی یک دوره و طول عمر مشخصی دارد که به نسبت نحوه استفاده گوشی میتواند این عمر مفید باتری مقداری افزایش و کاهش داشته باشد، اما به هر حال بعد از گذشت مدتی عملکرد آن دچار ضعف میشود و کم کم از کار میافتد.

از گوشی یا تبلت میتوانید برای مکالمات مهم تجاری در حین حرکت استفاده کنید و بدون وجود آن، شاید زندگی کردن هم ممکن نباشد. برای تشخیص سالم یا خراب بودن شارژر شما می توانید از نرم افزار ampere کمک بگیرید. اگر گوشی شما پس از ریست کردن گوشی خاموش یا شارژ شد، به این معنی است که این مشکل به دلیل مشکلات نرم افزاری است. اگر تا این مرحله موفق به برطرف کردن مشکل خود نشدهاید شما باید به بررسی درگاه شارژ، آداپتور و کابل شارژ خود بپردازید. ما در مطلب پیش رو شارژر های دیواری را از لحاظ شدت جریان خروجی و همچنین تعداد درگاه ورودی مورد بررسی قرار خواهیم داد. گجت های دیجیتالی در چند سال اخیر پیشرفت چشم گیری داشته اند. در این مقاله رایااستور چند مورد از عواملی که در ایجاد این مشکلات نقش موثر تری را داشه اند ، را برای شما به طور کامل توضیح داده است. با دانستن چند نکته ساده میتوانیم عمر باتری را چندین برابر کنیم و از آسیبهای بیشتر به آن جلوگیری کنیم. چطور میتوانیم فیلمهای گوشی را روی تلویزیون ببینیم. تجربه دیدن فیلمهای سینمایی روی پرده سینما قابل مقایسه با دیدن آنها در تلویزیون نیست. همانطور که میدانیم، این سری از گوشیها دارای آسیبپذیری بالایی نیز هستند و احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدن آنها به مراتب بیشتر از گوشیهای عادی نیز هست، به همین جهت استفاده از قاب محافظ، امری بسیار ضروری برای کاربران Z Fold3 5G است.

بعضی مواقع مقصر اصلی در دیر شارژ شدن گوشی، کابل شارژر است. با داشتن شارژر فندکی Remax در خودرو دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایل و تبلت خود نخواهید بود چرا که این شارژر با دو درگاه خروجی USB می تواند دو دستگاه را به طور هم زمان با شدت جریان ۱ و ۲٫۱ آمپر شارژ کند. گاهی اوقات نیز می بینید که اتصال شارژر آیفون به آپید آن را اصلا شارژ نمی کند! گاهی به دلیل خمیدگی یا آسیب دیدن سیم های داخل کابل، شارژر به خوبی کار نمی کند. این شارژر میتواند موبایل و تبلت را با شدتجریان 1.8 و 2 آمپر شارژ کند. یکی از وسایل جانبی گوشی های موبایل که جهت شارژ کردن گوشی از آن استفاده می کنیم شارژر ها می باشند. گوشی های هوشمند، با شارژرهای میکرو شارژ می شوند. از جمله آن ها می توان به جلوگیری از داغ شدن دستگاه، شارژ ایمن و باریک بودن شارژر اشاره کرد. این تکنولوژی گوشی شما را در مقابل شارژ شدن و همینطور داغ شدن زیاد محافظت میکند. هر چه میزان توان ورودی بیشتر باشد سرعت شارژ شدن این باتری ها نیز بیشتر است.

خریداران این گوشیها برای استفاده از ویژگی شارژ سریع، باید با پرداخت هزینه اضافی یک آداپتور جداگانه تهیه کنند. برای شارژ شدن این باتری ها باید توان مشخص شده ای که بر حسب وات میباشد و حاصل ولتاژ و آمپر است را به آن ها وارد کنیم. از تنظیمات وارد نمای هوشمند Smart View شوید. برای اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون هوشمند نرمافزارهای مختلفی وجود دارد که در این بخش به بررسی آنها میپردازیم. ۲. Unlock: برای استفاده از آنتن گوشی باید گوشی شما باز شده (آنلاک) باشد که در گوشیهای ۳g به ۲ صورت Sim Lock و Unlock Factory تقسیم میشود.

نمونهای از شارژرهای خورشیدی یک اتصال USB دارند که میتوانند تعداد زیادی از دستگاهها نظیر دوربین، تبلت و موبایل را شارژ کنند. راه حل هایی برای اضطراب داشتن باتری کم یا تلفن همراه بدون باتری وجود دارد و در دنیایی که همه افراد هر روز از تلفن های همراه خود استفاده می کنند، مشتریان سایتهایی را جستجو می کنند که راه حلی برای مشکل خود ارائه می دهند. محصولات اپل شارژر های مخصوص به خودشون رو دارن اما نکته مهم اینجاست که شارژر تبلت آیپد و همینطور شارژر گوشی آیفون ، کانکتور مشابهی دارن یعنی جفتشون هم از کابل شارژ لایتنینگ استفاده می کنن . آیفون ایکس به صورت جهانی در دو نسخه با حافظه ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه میشود و اپل به ترتیب قیمت ۹۹۹ و ۱۱۴۹ دلار برای این گوشی در نظر گرفته، به همین دلیل آیفون ۱۰ گرانترین گوشی عرضه شده اپل تا این تاریخ است. البته مسلما یکی از مهمترین دلایل دیر شارژ شدن این گوشی، نبود شارژر اختصاصی و پر سرعت به طور رسمی برای این گوشی بوده و این موضوع از طرف کمپانی اپل نوعی کوتاهی به حساب میآید. چرا که گاهی ممکن است شارژ نکردن شارژر موبایل دلایل مختلفی داشته باشد. اشاره کرد. حالا تصور کنید که شارژر اصلی گوشی A10S شما به دلایل مختلفی خراب شود و دیگر نتواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد.

خیلی با دقت و به آرامی این کار را انجام دهید ، سپس باتری خود را دوباره نصب کرده و دوباره وصل کنید. خرابی آداپتور شارژر گوشی از علتهای مهمی است که در زمان شارژ نشدن گوشی باید به آن دقت کرد. دوربینها نسبت به سال گذشته بهتر بودند، اما دوربینها قبلاً هم به اندازهی کافی خوب بودند و حالا باید عکسها را در کنار هم قرار دهید تا تفاوتها را تشخیص دهید. LED کنار آن برای نشان دادن وضعیت شارژ مورد استفاده قرار می گیرد. ۸. DFU Mode: حالتی عمیقتر از Recovery Mode که دستگاه کاملاً غیرفعال میشود و برای Downgrade یا Restore به ورژن قدیمیتر یا برای Jailbreak کردن استفاده میشود. این شارژر به همراه یک عدد کابل USB-C به طول یک متر عرضه میشود. همچنین شارژر بی سیم MagSafe دارای تک سیم پیچ برای شناسایی لوازم جانبی و یک مغناطیس سنج برای اطلاع از زمان اتصال یک مورد به آن می باشد.

به همین دلیل است که آداپتور شارژر ها را 6 ماه گارانتی می کنیم و اگر مشکلی برای آن ها پیش آمد، آن ها را تعویض می کنیم. سعی کردیم تا شما را با انواع شارژر های دیواری آشنا کنیم و انواع شارژر های دیواری را از دو جنبه گوناگون مورد بررسی قرار دهیم. طبیعتا سرعت شارژ در شارژر های دیواری دارای این میزان شدت جریان، به نسبت موارد قبل از سرعت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل از محبوبیت بسیاری در بین تولیدکنندگان و همچنین کاربران برخوردار است. پس تا این جا متوجه شدیم که دلیل اصلی کوتاه شدن عمر باتری و خراب شدن آن گرما است، حالا باید دید که فست شارژر ها تا چه حد به این موضوع دامن می زنند. حالا باید نرمافزار Tap View را روی گوشی سامسونگ خود فعال کنید. برای اتصال گوشی به تلویزیون با نرمافزار Tap View روش زیر را دنبال کنید.

برای بررسی شارژر گوشی باید با استفاده از مولتی متر و کابل USb آن را امتحان کنید. اما باید مدت زمانی طولانی را به این منظور تحمل کنید. با این حال، شیائومی هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی میتوانیم فناوری جدید آنها را در گوشیهای هوشمند مشاهده کنیم. در تصویر زیر تفاوت سرعت شارژ 3 نسخه اول شارژ سریع این کمپانی با یکدیگر و همچنین با شارژ معمولی را در زمانی مشخص ملاحظه میکنید. این اتصالات با یکدیگر سازگار نیستند، بنابراین مطمئن شوید که انتخاب درست را انجام دادهاید. این میزان پیشرفت به نسبت قبل نه فقط بیشتر بلکه دو برابر بیشتر است که نشان میدهد شرکت کرهای تا چه اندازه روی عملکرد بهینهی تراشه و سیستمعامل حین انجام کارهای سنگین کار کرده است. کمپانی کوالکام از اولین شرکت های معتبر دنیاست که به صورت انحصاری فناوری شارژ سریع را بر روی بسیاری از گجت ها تعبیه کرده است. اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .

پنل نوتیفیکیشن را به سمت پایین بکشید (به عبارت سادهتر منوی بالای صفحه اصلی گوشی خود را بیاورید) و روی گزینه Smart View کلیلک کنید. با نگاهی به چارت اول که بر اساس درصدها بیان شده است شاهد این موضوع هستیم که گوشی آیفون6 اپل خود را از گروه دوم جدا کرده و به سمت گروه اول در حال حرکت بوده و خود را در آن گروه جای میدهد. پس در این مورد اصلا جای نگرانی نیست . این میزان شدت جریان که امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد امکان شارژ تمام دیوایس های دیجیتال را دارد. این شدت جریان کمترین میزان شدت جریان خروجی در بین شارژر های دیواری است.

برای اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با کابل HDMI لازم است اول کابل را به گوشی متصل کرده و بعد از آن سریهای USB و HDMI کابل را به تلویزیون وصل کنید. بعد از انتخاب گزینه Smart View پیغامی برای شما نمایش داده میشود که مفهوم آن اجازه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون است. 3. شارژر بعد از چند ماه استفاده آسیب میبیند. این شارژر برق 12 ولت سوکت ماشین را به 5 ولت تبدیل میکند و امکان شارژ یک یا چند دستگاه را در اختیار شما قرار میدهد. در این روش میتوانید خیلی سریع یک خروجی بدون پرش و لگ داشته باشید.