سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست -بهترین بک لینک

سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست

اگر این پیش ذهنیت را داشته باشید، محتوا کپی نمیکنید چون، از دید گوگل مطلب دسته اولی ندارید و کپی کار حساب میشوید. قبل از این که بخواهید مطلبی را در بلاگ یا سایت خود منتشر کنید، این فرضیه را برای سئو در ذهن خود همیشه مطرح نمایید. تا اینجا دقیقاً متوجه شدیم که سئو چیست، سئو به چه معناست و باید دقیقاً چه چیزی را بهینه کنیم.

سئو

البته هرچند ماه یک‌بار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت‌هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد. بنابراین اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو در این است که بازدید یا ترافیک رایگان برای شما به همراه خواهد داشت، به شرطی که محتوای مناسبی تهیه کرده باشید که نیازهای کاربران را برآورده نماید. سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود. استراتژی هایی از قبیل برندسازی، کانتنت مارکتینگ، لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی. پیاده سازی این استراتژی های باعث می شود تا موتورهای جستجو به سایت شما اعتماد بیشتری نمایند.

صفحات هدف خود را مشخص کنید

در این زمینه احتمالا شما هم سایت هایی را دیده اید که آدرس آن ها بجای Http با Https شروع می شود! این موضوع در واقع نشان می دهده که سایت شما دارای ایمنی بیشتری است. اگر در این زمینه اطلاعات زیادی ندارید، می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل اطلاعات خوبی بدست آورید.

به کم این ابزار می‌توانید ببینید در چه رتبه‌ای قرار دارید، مشکلات سایت شما چیست؟، وضعیت سازگاری سایت با موبایل چطور هست؟ و چه سایت‌هایی به سایت شما ارجاع داده‌اند. این ابزار بطور کلی به شما کمک می‌کند ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید. البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد.

سئو به زبان ساده چست؟

بهترین راهکار این است که از کلمه کلیدی هدف خود در تگ H1 صفحه استفاده کنید. در صورت لزوم، ممکن است در برخی از عناوین فرعی هم از کلمه کلیدی هدف خود استفاده کنید. در اینجا نمونه ای از صفحه نتیجه جستجو برای پست ما با عنوان “متا دیسکریپشن چیست” با کلمه کلیدی هدف “متا دیسکریپشن” http://bestbacklink.top/ آورده شده است.

  • وظیفه ما در این شرایط، تولید محتوا و کسب اطمینان از دسترسی مخاطبین به این محتواست.
  • چه بسیار سایت‌هایی که طراحی شدند و در قعر نتایج جستجوی گوگل ماندند و هیچ پیشرفتی نکردند.
  • در صورتی که شما دارای سایت وردپرسی هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات نوع URL نمایشی را تعیین کنید.
  • در این قسمت از آموزش سئو سایت به موضوع سرعت صفحات می‌پردازیم؛ با این هدف که در وب سایت داستان سرعت به طور کامل متفاوت است.