شارژر گوشی و تبلت

این حسگر قادر به تشخیص و تفکیک پنج اثر انکشت متفاوت است که عملکرد مناسبی دارند. این موضوع باعث شده تا رد اثر انگشت روی آن بماند. و در نهایت در لبهی سمت راستی گوشی نیز شاهد کلیدهای افزایش و کاهش صدا و همچنین دکمه پاور با حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. اگر گوشی شیائومی با شارژ سریع دارید و شارژر شما خراب است یا نیاز به تعویض دارید، در این مقاله بهترین شارژر شیائومی سازگار با گوشی شیائومی را به شما نشان خواهیم داد. طراحی خاص ماژول دوربین گوشی Huawei Nova 8i در پشت نشان میدهد که برای هواوی، دوربین nova 8i یکی از مهمترین بخشها بوده و تلاش شده تا بالاترین کیفیت در این بخش در اختیار کاربران قرار گیرد. فنی پایتخت یکی از مجموعه های پیشرو با سال ها تجربه در زمینه آموزش تعمیرات موبایل است، شما علاقه مندان می توانید برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس ها و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همه ما هر روز به یک کابل باکیفیت و اورجینال برای گوشی هوشمند یا تبلت خود نیاز داریم و استفاده از کابل باکیفیت و اورجینال به جلوگیری از آسیب رساندن به باتری و سلامت گوشی در هنگام شارژ دستگاه کمک می کند.

شارژر هواوی در دو نسخه 1 آمپر و 2 آمپر موجود است که هر دو نسخه با کیفیت هستند. دنیای تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت است و هر روز با یک اختراع جدید و حیرت انگیز رو به رو هستیم. برای مثال، یک گوشی یا پاوربانک با ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعت و ولتاژ ۲ ولت، ظرفیت کمتری برای ذخیرهی انرژی نسبت به گوشی یا پاوربانک ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعتی و ولتاژ ۳ ولت دارد. شرکت هواوی چندی پیش با معرفی گوشی nova 8i، محصولی بسیار جذاب را برای این گروه آماده و عرضه نمود که شاید بتوان با توجه به مشخصات فنی و سخت افزاریاش، آن در ردیف بهترین میانرده های بازار قرار داد. گوشی هواوی Nova 9 SE از باتری ۴۰۰۰ میلیآمپر ساعتی (mAh) استفاده میکند. باتری از مهمترین بخش های این گوشی است که به لطف شارژر 66 واتی، یک شرایط خاص برای این گوشی ایجاد می کند. این فناوری فقط در اتصالات USB-C در دسترس قرار گرفته است و میتواند برق و داده را هدایت کند و برای بسیاری از دستگاهها مناسب است. همچنین استفاده از سیستمفایل EROFS موجب افزایش سرعت دسترسی به داده ها می شود که نتیجه آن عملکرد رابط کاربری سریعتر و بازی های روانتر خواهد بود.

شارژر فست شارژ: سرعت در دنیای امروزی حرف اول را میزند برای صرفهجویی کردن در زمان خود استفاده از شارژرهای فست شارژ بهترین گزینه میباشد، خصوصاً زمانی که شارژ گوشیتان در هنگام کار کردن تمام میشود و یا زمانهایی که خیلی عجله دارید. پس از اینکه تمام این موارد سنجیده شد میتوان در خصوص نوع شارژر تصمیمگیری کرد. از جمله این برنامه ها میتوان به برنامه Accubattery اشاره کرد. برنامه های مختلفی برای تشخیص سلامت باتری گوشی هواوی و سایر گوشی های اندرویدی ارائه شده اند. این برنامه نیز با بررسی و ارزیابی باتری گوشی هواوی سلامت باتری را بررسی کرده و با کمک آن میتوانید از میزان عمر باتری و سلامت آن اطلاع پیدا کنید. البته برای دستگاههایی که با این نوع شارژ سازگار هستند.

قرار دادن گوشی روی سطح تراز، میتواند راهکار مناسبی برای تشخیص تورم باتری باشد. درواقع، هیچیک از گوشیهای فعلی سری گلکسی نمیتواند از مزیتهای شارژ ۶۵ وات بهره ببرد، زیرا این نخستینبار است که سامسونگ روی این فناوری کار میکند.فناوری شارژ ۶۵ وات احتمالاً میتواند درصد شارژ باتری ۴،۵۰۰ میلیآمپرساعتی را تقریباً در ۳۹ دقیقه از صفر به صد برساند. کاربران گوشیهای سری گلکسی اس ۲۱ از مزیتهای شارژر ۶۵ وات سامسونگ نمیتوانند بهرهمند شوند؛ زیرا فناوری شارژ این گوشیها بهغیر از مدل اولترا، به ۲۵ وات محدود است. یکی از پرطرفدارترین مدلهای شارژر فست شارژ سامسونگ مدل فست شارژ 2.0A است. فعلا نمیدانیم کدامیک از گوشیهای سامسونگ قرار است با فناوری شارژ ۶۵ وات تولید شود. با این حال مزیت این مدل نسبت به رقبا بهرهمندی از شارژ سریع است. کلیه دستگاه های جدید اپل مثل آیفون ، آیپاد و آیپد از کابل شارژ لایتنینگ اپل استفاده میکنن که قبلا مفصل در موردش توضیح دادم . شرکتهای مختلفی نظیر انکر، سامسونگ، اپل و شیائومی وجود دارند که عرضه کننده بهترین کابلهای شارژر موبایل با کیفیت بالا هستند و به نوعی پرچمدار این عرصه به حساب میآیند. مثلا اگر حین شارژ با گوشیتان کار میکنید و یا بازی میکنید سوکتهایی که زاویه 90 درجه دارند بسیار ایدهآل هستند.

این ترکیب میتواند امکان تجربهی بازیها را در گرافیک و فریم ریت مناسب و با حداقل کندی و اختلال برای کاربران فراهم آورد. علاوه بر این ما سعی می کنیم قیمت مناسبی برای کابل شارژ هواوی انتخاب کنیم تا بتوانید این محصول ضروری را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. فروشگاه استار پخش کننده انواع شارژر های موبایل و تبلت از جمله شارژر هواوی می باشد. ■ تو حالتی که گوشی 1 آمپری رو با شارژر تبلت 2 آمپری شارژ کنید ، مشکلی پیش نمیاد چون باتری گوشی لزوما 2 آمپر رو استفاده نمی کنه و شاید با 1 یا 1.5 آمپر شارژ بشه .

برای حل این مشکل بررسی کنید که کابل USB را محکم به شارژر فشار داده اید، در غیر این صورت، قابلیت شارژ سریع کار نخواهد کرد و ظرفیت شارژ بسیار پایینی به دستگاه تلفن همراه شما عرضه می شود. اما برخی از کاربران به اشتباه تصور می کنند که شارژر های 1 آمپر جعلی و متفرقه هستند! برروی این بسته بندی علاوه بر نام مدل، برخی اطلاعات فنی نیز نقشه بسته است. حال برخی از آنها میتوانند دارای کابل شارژ با سری USB هم باشند. برای اطمینان از سازگاری آن با تلفن همراه خود، لازم است توصیهها یا مشخصات شارژر اصلی را بدانید و یا مشخصات آن را بررسی کنید. طبعا انتخاب محلی معتبر و قابل اعتماد می تواند چنین امکانی را برای همگان فراهم سازد. قیمت کلگی شارژر هواوی همانند دیگر انواع بر اساس درجه کیفی تعیین می گردد و هر چه محصول از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، ارزش بیشتری نیز خواهد داشت چرا که هزینه های بالاتری صرف تولید آنها گردیده است؛ طبعا افرادی که خواهان دستیابی به چنین محصولاتی هستند، باید مبالغ بیشتری در ازای خرید پرداخت نمایند.

خانوادهی نوا هر ساله میزبان بهترین میان ردههای هواوی است که کیفیت بالا را با وجود برچسب قیمتی مناسب عرضه میکنند. یک کابل شارژر با کیفیت بالا از یک نام تجاری معتبر و شرکت معتبر خریداری کنید. برای رفع این مشکل میتوانید از یک محافظ برق که باعث DC کردن جریان برق میشود، استفاده کنید. هرچند این مشکل و دسترسی به این دسته از سرویسها با ساخت اکانتی با ریجن غیر از ایران و بدون ثبت شماره ممکن است، اما قطعا پروسهی راه اندازی گوشی جدید را برخلاف مدلهای مجهز به سرویس گوگل را طولانی میکند. شارژر تقلبی به دلیل کیفیت ساخت باید سبکتر از شارژر اصلی باشد. متاسفانه کابل شارژ یکی از لوازمی است که در صورت فرسوده شدن قابل تعمیر نیست و باید کابل شارژر یا هواوی با کیفیت را از فروشگاه معتبر و با تجربه ای مانند استارموبو خریداری کنید. از این کابل می توانید برای اتصال گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ و انتقال عکس و فیلم و دیتای مختلف با سرعت بالا به گوشی یا کامپیوتر هم استفاده کنید. استفاده از این اپلیکیشن می توانید نتیجه بهتری از تست سالم بودن باتری گوشی داشته باشید.

استارموبو یکی از معتبر ترین سایت های فروشگاهی در زمینه فروش لوازم جانبی برند های مطرح تلفن همراه در دنیا از جمله هواوی می باشد که می تواند انواع لوازم جانبی برند هواوی را در اختیار شما قرار دهد. با توجه به این که فروشگاه اینترنتی استارموبو یکی از بهترین سایت های فروش لوازم جانبی موبایل در بین رقبا می باشد، انواع دستگاه های هوشمند و لوازم جانبی آن مانند: شارژر با کیفیت و کابل های شارژ را از بهترین برند های دنیا جمع آوری می کند. چرا شارژر گوشی را شارژ نمی کند؟ ترفند شارژ باتری موبایل متنوع می شود که در این قسمت می خواهیم درمورد برخی از آن ها برای شما توضیح دهیم.

اگر همچنان در این شرایط شارژ تلفن خود را ادامه دهید، ممکن است پورت شارژ شما بسوزد و ممکن است تلفن شما را خراب کند. شارژ نشدن گوشیهای اندرویدی ممکن است در طول روز گوشی را بلا استفاده کند. استفاده از شارژر های بی کیفیت و ارزان که این روز ها به وفور در بازار وجود دارد ، مطمئنا در درازمدت به باتری و مدار های داخلی تلفن های همراه آسیب جدی می رساند. یکی دیگر از مورادی که در جستجوی علت داغ شدن شارژر گوشی باید به آن توجه کرد، اتصال IC بخش های مختلف به مدار اصلی است که این مورد منجر به ارتباط مستقیم آن ها به هم می شود. این شارژر غولپیکر می تواند گوشی شما را تنها ظرف 38 دقیقه به صورت کامل شارژ کرده و برای اینکه تا 60 درصد شارژ آن را در اختیار باشید تنها کافیست تا 17 دقیقه منتظر بمانید. در مورد لپ تاپ باید بگم که تقریبا هر شرکت برای لپ تاپ های خودش یه مدل شارژر زده و احتمال اینکه کانکتور شارژر لپ تاپ ایسوس به لپ تاپ لنوو بخوره تقریبا صفره . اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به احتمال زیاد مشکل از شارژر شما نیست.

هنگام خرید شارژر سامسونگ به نوع پورت گوشی و کابل شارژ هواوی دقت کنید. در حالی که به کمک شارژر سیمی حدود دو ساعت و نیم طول میکشد تا شارژ شود. شارژرهای باکیفیت نیز به حدود سه ساعت برای شارژ شدن نیاز دارند، در حالی که شارژرهای ارزان قیمت ممکن است ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان ببرد. تکنولوژی مورداستفاده در این شارژرها به گونهای است که گوشیهایی با باتریهای قدرتمند معمولا در زمانی کمتر از یک ساعت شارژ میشوند. هواوی در ساخت این گوشی از یک باتری 4300 میلیآمپر استفاده کرده ولی شاید جذابترین نکته در مورد این بخش، شارژر قدرتمند و بزرگ 66 واتی است که در بسته بندی گوشی در اختیار کاربر قرار می گیرد. میکروUSB : این نوع از کانکتورها را می توان محبوب ترین کانکتورهای شارژ در میان وسایل و دستگاه های هوشمند ساخت بین سال های 2008 تا 2016 و به جز اپل دانست. شارژر وایرلس سامسونگ برای سازگاری هرچه بیشتر با پرچمداران 2016 سامسونگ ساخت شد که البته در طراحی آن ابتکاری جدید نیز به کار گرفته شده است.

اگر شارژ شما دارای دو بخش کابل USB و آداپتور می باشد. شارژرهای موبایل دارای ظرفیتهای متفاوتی هستند. در شارژرهای وایرلس جریان الکتریکی به میدان مغناطیسی قابل ارسال تبدیل شده و در نقطه گیرنده، دوباره به ولتاژ برگردانده میشود. ساختار ماژول چهارگانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8، سنسور ماکرو 2 و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی است که نشان میدهد هواوی هر چهار سنسور استاندارد یک گوشی هوشمند امروزی را در پشت بدنه هوآوی nova 8i جای داده است. همزمان سنسور واید دستگاه با زاویه دید 120 درجهای خود به شما کمک میکند تا تصاویری با عرض و پوشش بیشتر از یک منظره ثبت کنید و سنسورهای ماکرو و عمق میدان نیز هر کدام در سناریوهای مربوط به خود، عملکردی بسیار کاربردی را ارائه میکنند. یکی از ویژگیهای بهترین کابل شارژر اندروید، جنس و پوشش کابل میباشد. صحت رنگ و کنتراست بالا، نور زمینهای که استفاده از دستگاه را در هر ساعت از شبانه روز و هر مکان داخلی و خارجی ممکن میسازد نیز دیگر ویژگیهای این نمایشگر زیبا و باکیفیت هستند. البته بعضی از نمونههای آن نیز ابعاد بزرگتری دارند و به همان نسبت مقادیر بیشتری از نور خورشید را جذب خواهند کرد و در نهایت منجر به قابلیت شارژ سریع و بیشتر میشوند.

در صورتی که به دفتچره راهنمای گوشی دسترسی ندارید، به عنوان راه دوم، میتوانید به سراغ وب سایت رسمی شرکت سازنده سایت fastcharger تلفن همراهتان بروید. از آنجایی که به کیفیت آداپتور شارژ این محصول یقین داریم، 3 ماه گارانتی برایش در نظر گرفته ایم و در صورتی که زیر 3 ماه از کار بیافتد، شارژر خریداری شده تعویض می گردد. شارژر دیواری کلومن مدل Koluman USB Wall Charger KC-H905 همرا با کابل Micro USB با ابعاد مناسب و متریال پلاستیک ABS و پلی کربنات ضد حریق ساخته شده است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، حرارت زیاد و آسیب های دیگر برخوردار می باشد. شارژرهای تقلبی سامسونگ از پلاستیک با کیفیت ارزان ساخته شده اند.