نکات طلایی شارژ گوشی موبایل برای افزایش عمر باتری

امیدواریم از مقاله راهنمای خرید کابل شارژر گوشی اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید و در انتها از شما دعوت می کنیم تا نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک گذارید. البته توجه داشته باشید که این مدل با نیروگاه های برق ایران سازگار نیست و برای استفاده از آن نیز باید از اینورتر دو شاخه استفاده کنید. به کمک این دیوایس میتوانید گوشی آیفون و اپل واچ خود را بصورت همزمان شارژ کنید. لازمه بگم که شارژرهای ارزون ، بعضی مواقع به مکانیزم قطع کردن شارژ توسط گوشی خیلی اهمیت نمیدن و کار خودشونو میکنن ، حواستون باشه ! شارژر مناسب برای افرادی که اغلب اوقات در حال مسافرت و جابهجایی هستند، آنهایی است که با یک منبع تغذیه سوختی کار میکند. هواوی همچنین شارژر سیمی خودرو ۶۶ وات را معرفی کرد که مخصوص تمامی گوشیهای سری میت ۴۰ است و با دستگاههای دیگر هم کار میکند. این شارژرها مناسب برای موقعیتهای اضطراری هستند و موقعی که کاربران یادشان میرود که گوشی خود را در خانه به شارژ بزنند بسیار به کار میآید. در نتیجه ممکن است که به گوشی موبایل شما آسیب بزنند. شدت این جریان کم است و در نتیجه انرژی مناسبی به گوشی شما نمیرسد و در نهایت همه اینها باعث میشود که گوشی شما دیرتر و کندتر شارژ شود.

باید این مسئله را جدی بگیرید. اگر همچنان برای خرید شارژر خوب و با کیفیت عالی مردد بودید، با کارشناسان ما در سایت تکنولایف تماس بگیرید تا شما برای خرید شارژر و کابل شارژر خوب راهنمایی کنند. در مقایسه با دیگر شارژرهای موبایل به دلایل سرعت و ایمنی برتری دارد. چرا که گاهی ممکن است شارژ نکردن شارژر موبایل دلایل مختلفی داشته باشد. چراکه میزان مصرف شارژ در گوشیهای موبایل به عوامل مختلفی بستگی دارد. از ویژگی های این شارژر می توان به امکان شارژ کردن سریعتر موبایل (با شدتجریان 2.0 آمپر و بالاتر) و فناوری Quick Charge 3.0 اشاره کرد. همچنین ولتاژ خروجی این محصول 5 ولت و توان آن 5 وات است.

تغییر سرعت میزان شارژ تلفن همراه می تواند بنابر برخی برنامه های فعال باشند که میزان سرعت تلفن همراهتان را علاوه افزایش مدت زمان شارژ ، می توانند کاهش دهند.اگر می خواهید این مشکل را حل کنید،توصیه می شود که آخرین آپدیت ها را نصب نمایید و اجازه ندهید که برنامه های پر مصرف در دستگاه تلفن همراه شما باشند. مسلما برای بررسی دقیقتر شارژ گوشیها و همچنین نحوه انجام این پروسه، باطری گوشیها را تا انتها خالی کرده و در مورد وضعیت هر گوشی، پس از گذشت پنج دقیقه از شارژ شدن آن، اطلاعاتی را منتشر خواهیم کرد. پس سعی کنید به جای خرید یک شارژر ارزان قیمت، قدری بیشتر هزینه کنید و یک شارژر مناسب و خوب برای گوشی خود تهیه کنید.

اکثر گوشیهای موبایل به همراه یک شارژر AC (که به پریز برق متصل میشود) و همینطور کابل USB (برای اتصال گوشی و سایت fastcharger آداپتور)، فروخته میشوند. آداپتور آیفون به همراه یک کابل آیفون مجهز به کانکتور الکترونیکی است و کابل USB خود را به درگاه آداپتور متصل می کند تا آیفون شما شارژ شود. بر این اساس، سرعت شارژ کاهش می یابد و زمان شارژ کامل باتری نیز بسیار بیشتر طول می کشد. این ویژگی میتواند برای آندسته از کاربران جذاب باشد که میخواهند شارژ دستگاه خودشان را سریعتر به یک میزان مناسب و استاندارد برسانند. این شارژرها دارای یک سلول خورشیدی قابل حمل و کوچک هستند که به همراه یک کابل به گوشی متصل شده و آن را شارژ میکنند.

شارژر گوشی شیائومی مدل Multi Port را میتوانید همراه با ۲۰۸ گرم وزن تهیه کنید. آمپراژ شارژر باید با آمپراژ خود دستگاه همخوانی داشته باشد. به طوری که این مقدار باید برابر با آمپراژ گوشی یا بیشتر از آن باشد. اگر آمپراژ شارژر از مقدار مورد نظر گوشی بیشتر باشد، موبایل شما سریعتر شارژ میشود. این نوع سوکت بیشتر در میان گوشیهای بالارده و پرچمدار اندرویدی رویت میشود. علت اصلی این مسئله اما به میزان جریان خروجی برمیگردد. بنابراین، علت صدا دادن شارژر گوشی ترانسفورماتور تلفن است. گاهی اوقات ممکن است شارژ نشدن گوشی به علت شناسایی نشدن باتری گوشی باشد که در این صورت نیز باید از یک کانکتور باتری استفاده نمود و همینطور مسیر BSI مورد بررسی قرار گیرد. اگر این آرم کمرنگتر و بدون نقص باشد، یعنی باکیفیت بالا و به صورت لیزری چاپ شده است. شارژرهای خوب و باکیفیت میتوانند کامل شدن شارژ گوشی شما را تشخیص دهند و جریان خروجی را قطع کنند. کوک موبایل به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیرات موبایل در تهران، هر روزه با حجم عظیمی از مراجعات کاربران گوشی های همراه روبرو است که مشکل گوشی خود را عدم شارژ شدن گوشی، عدم شناسایی دستگاه تلفن همراه توسط کامپیوتر (مشکل در شناسایی USB گوشی)، عدم اتصال کابل OTG به تلفن همراه و شناخته نشدن USB توسط گوشی و مسایلی از این دست عنوان می کنند.

اگر در هر طرف کابل ساییدگی را مشاهده کردید، یعنی کابل دچار مشکل شده و در نتیجه گوشی اندرویدی را شارژ نمی کند. در نتیجه نتوان از هر کابلی برای شارژ باتری یک گوشی استفاده کرد. سری شارژر فست شارژ 65 وات با فناوری GAN شیائومی دارای طراحی ساده با ابعاد 30.8 در 30.8 در 56.3 میلی متر و وزن تقریبی ۱۵۰ گرم بوده و با اندازه کوچک و ظریف خود به راحتی قابل استفاده است. اکثر تلفنهای همراه با یک شارژر AC که میتوان به پریز روی دیوار وصل کرد، فروخته میشوند. این مدلها را میتوانید به طور مستقیم به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کنید یا به یک آداپتور شارژر (کلگی شارژر) متصل کنید و به پریز برق روی دیوار بزنید.

این شارژ از دو قسمت تشکیل شده است، قسمت استند شارژر که ضمن نگهداری گوشی در زاویه دید مناسب می توان آن را نیز شارژ کند. همچنین طراحی جمع و جور این کابل باعث می شود تا به راحتی قابل حمل باشد و در مواقع سفر یا حتی در ماشین هم بتوانید از آن استفاده کنید. شارژرها معمولا با بدنه سفید رنگ ارائه شده و برخی از آنها، طراحی معروفی هم دارند. در نتیجه خریدار با آگاهی از اینکه کدام شارژر برای او مناسبتر است باید با اقدام به خرید یکی از آنها بکند. در روش اول خریدار باید حضوری به تمام فروشگاه های فروش کالای مورد نظر خود مراجعه کند و با اطلاع از تمامی قیمت های پیشنهادی و البته کیفیت آن محصول، در نهایت اقدام به خرید کند. با مراجعه به سایت تکنولایف میتوانید قیمت گوشی مورد نظر خود را مشاهده کنید و بهترین گوشی از نظر باتری را بخرید. ایستگاه داک یکی از مناسبترین و بهترین گزینهها برای استفاده در خانه محسوب میشود. پاوربانکها در حال حاضر یکی از محبوبترین گزینههای موجود برای افراد مختلف محسوب میشوند. بسیاری از افراد نیز ترجیح میدهند به جای خرید چند نوع شارژر متفاوت، از همین مدل شارژر چند عدد و برای موقعیتهای مختلف خریداری کنند.

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک علاوه بر بررسی کامل و تخصصی شارژ بیسیم گوشی اندروید، به این سوال نیز پاسخ خواهیم داد که کدام یک از تلفنهای همراه Android از Wireless Charging پشتیبانی میکنند. هر کدام از این نوع شارژرها مزایا و معایب خود را دارند. ” توی این پست گفتم که اگه یه شارژر حالا فرقی نمی کنه واسه لپ تاپ باشه یا واسه گوشی ، توی پریز برق باقی بمونه ، جریان ناچیزی رو از شبکه سراسری برق کشور میکشه ، گفتم که این جریان شاید برای یه خونه کم باشه اما وقتی ضرب در ۷۰ میلیون بکنی می بینی که چه رقم زیادی برق الکی مصرف میشه . امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و فروشندگان محلی، اقدام به فروش لوازم جانبی موبایل می کنند؛ اما بسیاری از فروشندگان آنلاین امکان خرید لوازم جانبی موبایل را با تضمین کیفیت فراهم نموده اند و از این رو غالبا محصولات اصلی و با کیفیت را به فروش می رسانند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اسمارتفونها و تبلتها با سرعت بسیاری زیادی پس از معرفیشان به یکی از اعضای جداییناپذیر زندگی بشر امروزی تبدیل شدند و اکنون بهندرت میتوان فردی را یافت که در طول روز از گوشی خود استفاده نکند. یکی از مهمترین مشکلات پیرامون باتری گوشی هوشمند را میتوان ضعیف بودن سیگنال توصیف کرد. ولتاژ باتری، ولتاژی ورودی و خروجی و یا شدن جریان را می توانید از روی این قسمت شناسایی کنید. مزیت دیگر این نوع دستگاه شارژ؛ کم هزینه بودن و کوچک بودن آن است. این شارژرها گاها دارای یک سلول خورشیدی کوچک و قابل حمل هستند درحالی که برخی دیگر دارای سایز بزرگتر هستند و مقادیر بیشتری از نور خورشید را جذب میکنند و منجر به قابلیت شارژر سریعتر و بیشتر میشوند. طراحی این شارژر طوری است که قابلیت اتصال به آداپتورهایی با حداکتر توان 27,20,14 وات را دارد. اما نمایشگر این گوشی بدون تغییر با نسل قبلی از نوع LCD با فناوری IPS است. برخی از این مدل شارژرها نیاز به تعویض باتری دارند درحالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند.

پس از آن با استفاده از یک وسیله حرارتی مانند سشوار به آن حرارت بدهید تا درزهایش بسته شوند و شیلد به کابل بچسبد. با پیدا کرن آداپتور یا کابل شارژ مناسب، تمام دارندگان گوشیهای همراه میتوانند گوشیهای شان را در حین رانندگی شارژ کنند. مقدار ولتاژ مورد نیاز باتری گوشی خود را میتوانید از روی خود باتری یا با یک جستجوی ساده پیدا کنید. در بازار میتوانید انواع و اقسام شارژرهای ارزان قیمت را پیدا کنید که با اطمینان تقریباً تمامی آنها بی کیفیت هستند. این در حالی است که اکثر شارژرهای ارزان قیمت چنین قابلیتهایی ندارند. اما هر چه این مقدار کمتر باشد زمان بیشتری طول میکشد تا گوشی شما به طور کامل شارژ شود. بدینوسیله سلولهای باتری دستگاه متصل در برابر نوسانات جریان برق سالم و ایمن میمانند و طول عمر باتری دستگاه افزایش مییابد. پیشنهاد پیش فرض این برنامه تست سالم بودن باتری گوشی هواوی برای بهترین وضعیت برای بهبود عملکرد باتری گوشی، این است که باتری را تا 80% پر کنید، البته این فقط یک پیشنهاد است و شما میتوانید گوشی را مثل همیشه شارژ کنید. شارژر را به یک پریز دیگر که از سالم بودن آن مطمئن هستید متصل کنید تا مطمئن شوید که مشکل از پریز نیست.

بابا این کارها مال ۱۵ سال پیش بود الان اگه این کارها رو با باتری گوشیت کنی دیگه رنگ باتری سالم رو نمی بینی ، حالا از من گفتن بود ! برای داشتن یک شارژر وایرلس با کیفیت، این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد. ولی با مشاهده چارتها و کمی انعطاف، به گوشی Oppo N3 تبریک خواهیم گفت. ما در این بخش یک راهنمای جامع جهت خرید بهترین کابل شارژر اندروید برایتان آماده کردهایم؛ که با صرف کمی زمان میتوانید یک کابل شارژر خوب و با دوام انتخاب و خریداری کنید. این نوع سوکت مختص محصولات شرکت اپل و گوشیهای آیفون است. حال آیا واقعا مشکل نرمافزاری در این میان وجود دارد یا خیر مشخص نیست و باید ببینیم بعد از گذشت چند ماه و عرضهی رسمی گوشیهای سری گلکسی S22 و عرضهی آپدیتهای مختلف، چه اتفاقی پیش خواهد آمد. این شارژر از فناوری محافظت باتری و کنترل جریان انرژی نیز پشتیبانی کرده و محصولی کامل به حساب میآید. پس از معرفی فناوری شارژر سریع 100 وات در سال 2019 و پس از آن شارژر 120 وات فوق سریع برای گوشی Mi 10 Ultra در سال گذشته، شیائومی امروز تصمیم گرفته تا از شارژر 200 وات HyperCharge خود رونمایی کند که در حال حاضر سریعترین شارژر برای گوشیهای هوشمند به حساب میآید.

فرض کنید یک شارژر با حداکثر جریان 2 آمپر در اختیار دارید، اما این بدان معنا نیست که دستگاه موردنظرتان هم نیازمند چنین توان الکتریکی باشد. اما اگر گوشی خود را به شارژ خود و یا به یک آداپتور مناسب وصل کنید، مشاهده خواهید کرد که با سرعت بسیار بیشتری شارژ میشود. جریان خروجی که توسط کابل به کامپیوتر یا لپتاپ منتقل میشود. شارژر فندکی برق را به 12 ولت تقسیم میکند و به گوشی شما منتقل میکند بنابراین منجر به شارژ شدن گوشی شما میشود. علاوه بر کارایی بیشتر در انتقال جریان ولتاژ، تلفات گرما نیز به حداقل ممکن میرسد، ویژگی اصلی این است که حداکثر انرژی تولید شده توسط شارژر به تلفن همراه شما که متصل به شارژر است منتقل می شود. هنگام خرید شارژر گوشی تلفن همراه با انتخابهای زیادی روبرو میشوید.