شارژ بیسیم گوشی اندروید [کدام گوشی ها شارژر بی سیم دارند]

مینی USB : این نوع از شارژرها را می توان روی گوشی های ساخته شده تا قبل از سال 2008 دید. رایااستور به توضیح چند مورد از دلایلی که باعث می شود سرعت شارژ شدن گوشی کاهش یابد، پرداخته است. همچنین ممکن است مشکل علت شارژ نشدن گوشی های شیائومی ، هر چند کمتر احتمال دارد ، که نرم افزاری باعث این کار شده باشد که روند بارگیری را قطع کند. با به وجود آمدن انواع گوشی و تبلتهای هوشمند و افزایش استفاده از آنها وجود یک شارژر سریع و قدرتمند برای هر فردی ضرورت دارد. با پیشرفت روزافزون فناوری و وسیعتر شدن طیف دستگاههای هوشمندی که از آنها استفاده میکنیم، تعداد گجتهای مجهز به باتری که در هر خانه وجود دارد، هر روز بیشتر میشود. قطعا می دانید که بعد از باتری ، مهم ترین قسمت گوشی ها شارژر های آن ها است. تلفن همراه به طور خودکار در نزدیکی بازوی گیره قرار می گیرد و قفل می شود ، بنابراین افتادن تلفن همراه به راحتی امکان پذیر نیست حتی وقتی ترمز را فشار می دهید، ضربه سرعت گیر از بین می رود و مانع از افتادن گوشی می شود.، این محصول همچنین از قابلیت تنظیم در زاویه دلخواه پشتیبانی می کند.

نکته ای که باید توجه داشته باشید به نوع کابل شارژر دقت کنید. با این کار می توانید بدون آنکه گوشی خود را از شارژ بردارید، قفل آن را باز کرده و از آن استفاده کنید. عواملی چون اسنتفاده از یک باتری نامناسب و بد ، مورد استفاده قرار دادن آداپتور های نامناسب، فعال بودن اپلیکیشن ها در پس زمینه، استفاده از گوشی های قدیمی ، استفاده کردن از کابل نامناسب و وجود مشکل در منبع برقی که برای شارژ گوشی از آن استفاده می نمایید. شما برای شارژ گوشیهای آیفون خود نیازمند خرید کابل لایتنینگ خواهید بود. از این رو جابه جایی آن ساده خواهد بود. دو دلیل اصلی وجود دارد که مردم به خرید این نوع شارژرها روی می آورند.

آداپتور به منظور حفاظت از گوشی شما در شرایط مختلف ساخته شده است و استفاده نادرست از آن مشکلات متعددی را برای گوشی شما به سایت fastcharger وجود خواهد آورد. در شرایط اضطراری، شارژر موبایلی که منبع تغذیه آن باتری است قطعا بهتر میتواند عمل کند و کاربردیتر خواهد بود. ما قادر خواهیم بود که ناهنجاری هایی را مشاهده کنیم و در صورت لزوم آنها را برطرف کنیم. وجود دارند به نظر ما نکته تشخیص شارژر اصل Xiaomi از شارژر فیک مهم ترین نکته در این رابطه بعد از تشخیص نوع شارژر است. شما مشتریان و خریداران عزیز هیچگونه نگرانی بابت اصل بودن کالا و محصول مد نظر خود نداشته باشید و با اعتماد کامل همچون بقیه مشتریان خرید خود را با ما تجربه کنید. در میان مشکلاتی که ما می توانیم در تلفن همراه شیائومی خود پیدا کنیم ، احتمالاً مشکلات باتری و شارژ نشدن گوشی شیائومی رایج ترین است.

برخی شارژر شیائومی که در بازار پیدا می کنید، تقلبی و بی کیفیت هستند. برخی کاربران ادعا می کنند هنگامیکه سعی در وارد کردن شارژر به دستگاه داشتند، این ترک ها ایجاد شده اند. اکثر کاربران گوشی های هوشمند از این مسئله که صفحه نمایش از بیشترین میزان شارژاستفاده می کنند، اطلاع ندارند. این شارژر دارای 2 درگاه خروجی است که می تواند ولتاژ ورودی تا 9 ولت را پشتیبانی کند. قسمت دیگر که به آن “پد (Pad)” گفته می شود، برای شارژ ساعت هوشمند سامسونگ و یا گوشی دیگری به کار می رود.شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ از گوشی های دارای فناوری بی سیم که Qi نامیده می شود پشتیبانی می کند مانند گوشی های Samsung Galaxy S9 Galaxy Note9، Apple iPhone 8 و Apple iPhone X. شارژ بی سیم سریع دوگانه سامسونگ با Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge Plus و مدل های بعدی سری Galaxy S و Galaxy Note سازگار است.

امروزه در اماکن عمومی، برند های مختلف از انواع شارژر های عمومی گوشی برای تبلیغات استفاده میکنند این دستگاه ها که انواعی از شارژر سیمی هستند، یک خدمت عمومی عالی برای رفاه حال شهروندان محسوب می شوند. برای دسترسی سریعتر به محصولات، شارژرهای آیفون را نسبت به مدل دستگاه تفکیک کردیم. شما می توانید بدون استفاده از گوشی آن را به شارژ وصل کنید. هنگامی که فکر می کنیم درست و در جای خودش قرار دارد. در اثر گذشت زمان و به دلیل قرار دادن گوشی در جیب و کیف، پرز، موی ریز و گرد و خاک داخل فضای USB جمع میشود و هنگام اتصال کابل، اتصال به درستی برقرار نمیشود. به همین ترتیب ، می توانیم از منبع هوا برای از بین بردن خاک استفاده کنیم. سپس به منوی تنظیمات اضافی / حریم خصوصی / دسترسی ویژه به برنامه ها باز می گردیم و گزینه “بهینه سازی باتری” را علامت می زنیم. به احتمال زیاد مشکل از برنامه ای است که ، باتری را تخلیه می کند.

وجود دارد که با توجه به آنها می توانید انتخاب خوبی را داشته باشید. اما نکته خیلی مهم اینجا اینه که شارژ کردن گوشی به صورت مداوم یعنی اینکه همیشه باتری روی ۱۰۰درصد باشه اصلا چیز خوبی نیست . در حقیقت شارژر های اصلی به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند در مقایسه با شارژرهای فیک، سنگینتر هستند؛ برای تشخیص کافیست هر شارژر را در یک دست خود قرار دهید تا این مسئله را به خوبی تشخیص دهید. در گوشه شارژر یک چراغ LED قرار داده شده است تا وضعیت شارژ را نشان دهد. امروزه کاربران دادههای زیادی را با خود حمل میکنند و نگران از دست دادن شارژ گوشی و خاموش شدن آن هستند. این فروشگاه ها شارژر اصلی شیائومی را با بهترین قیمت و همراه با تضمین اصل بودن در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر میخواهید گوشی را با کامپیوترتان شارژ کنید، دقت کنید که آن را در کنار خروجی هوای گرم لبتاب یا پیسی قرار ندهید، چون گرما برای باتری آن بسیار مضر است. درگاه خروجی این محصول مجهز به فناوری Quick Charge 3.0 یا همان شارژ سریع است که باعث صرفهجویی در زمان استفادهکنندگان میشود.

گوشی جدید سامسونگ دارای ۵ دوربین نیز خواهد بود. این نصف زمانی است که شارژر 100 وات شیائومی که چند سال پیش معرفی شده بود برای شارژ کامل گوشی زمان نیاز داشت. فناوری GaN یک مزیت اصلی برای شارژرهای GaN است که به قطعات کمتری نسبت به شارژرهای سیلیکونی نیاز دارند که از نظر فیزیکی اندازه آنها را بسیار کوچکتر می کند. از نظر کاربرد نیز میتوان انواع شارژر را در سه دسته فندکی، دیواری و فست شارژر یا شارژر سریع دستهبندی کرد. و خرید شارژر فست شارژ برای موبایلهای قدیمی مانعی ندارد. برای رسیدن به سرعت بالای شارژ احتیاج به آداپتور فست شارژ با کیفیت و قدرت شارژ بالا، کابل با فن آوری یو اس بی تو به بالا و از همه مهمتر گوشی موبایل با سازگاری با این فن آوری است . حالا اگر به قسمتی از کابل که به گوشی شما متصل می شود نگاه کنید درون آن دندانه هایی را مشاهده خواهید کرد که از فلز نرم ساخته شده اند تا در هنگام استفاده غلط، به درگاه شارژ گوشی آسیبی وارد نشود و تنها کابل دچار مشکل شود. این شارژر ها علاوه بر آسیب به باتری، به دلیل طراحی نامناسب کابل می تواند سوکت شارژ گوشی را خراب کند.

امکان دارد همیشه ایراد از بدنه گوشی نباد و مشکل از اتصال کابل به گوشی نباشد. این جعبه فابریک کارخانه شیائومی است که شامل سوزن سیم کارت، آداپتور اورجینال به همراه کابل تایپ سی است و بدلیل گارانتی شدن خود گوشی جعبه و شارژر اصلی آن موجود می باشد. این گوشی از شارژر 20 وات جدید شیائومی نیز پشتیبانی می کند. امروزه وجود پردازنده هایی که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کنند و برخی از گوشی ها به قابلیت توربو شارژ (سارژ سریع) شده اند باعث شده که میان سرعت شارژ در گوشی های قدیمی و گوشی های جدید اختلاف به وجود بیاید.

به صور کلی می توان گفت یکی از آسیب پذیر ترین اجزای گجت شما” کابل USB “است ؛ حدود 90 درصد از مشکلات مربوط به کند شارژ شدن گوشی از کابل USB شماست، پس باید به سالم بودن آن توجه داشته باشید. از دیگر بخش های این شارژرها کابل شارژ آن است که اکثراً دارای درگاه تایپ C هستند. این شارژرها درواقع بخش آداپتور موجود در جعبه هستند و به برق شهر متصل میشوند. اگر این بخش ها آسیب ببینند، در نهایت به آی سی شارژ شما هم آسیب می زنند. یکی از روش هایی که به آن توجه می شود و اغلب برای گوشی هایی استفاده می شود که باتری قابل تعویض دارند، شارژرهای همه کار می باشد. قیمت و هزینه تعمیر و تعویض سوکت شارژ در گوشی های موبایل از هر نوع که باشد برای همه کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین این فروشگاه ها به مشتریان و کاربران کمک می کند تا بهترین شارژر را مناسب گوشی خود انتخاب کند. بعضی از کاربران بر اثر دلایل هایی مانند استفاده نادرست از شارژر و… حال اگر علاوه بر فعالیت در زمان شارژ شدن گوشی، مشکلاتی که گفته شده نیز به آن اضافه شود شارژ گوشی به سرعت کاهش می یابد و مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا گوشی شما شارژ شود .

استفاده میشود. در بخش محصولات زومیت میتوانید تمام شارژرهایی که از این فناوری پشتیبانی میکنند را مشاهده کنید. البته که ممکن است قیمت شارژر 120 واتی شیائومی مقداری زیاد باشد اما اگه گوشی شما از این شارژر ها پشتیبانی می کند بهتر است که آن را خریداری کنید. اما برخی از این برنامه ها اطلاعات جامع تر و دقیق تری از سلامت باتری و سایر بخش های سخت افزار گوشی موبایل در اختیار ما قرار می دهند. راهای زیادی وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید کار شما بسیار راحت تر می شود. اتلاف حرارتی دوگانه: این محصول دارای فن مستقل و پد حرارتی فلزی است که می تواند به طور هوشمند با درجه حرارت تنظیم شود و از کاهش قدرت شارژ تلفن همراه به دلیل محافظت در برابر گرمای بیش از حد و کاهش زمان شارژ بیشتری نسبت به حالت عادی نیاز دارد. این بهترین روش برای صرفه جویی در باتری است و اجازه می دهد تلفن همراه ما به سرعت تخلیه نشود.

اما کار بعدی که باید برای برطرف کردن علت شارژ نشدن گوشی شیائومی انجام دهیم این است که هم کابل USB و هم آداپتور برق را بررسی کنیم. اگر گوشی شما هم از این نوع است، کابل تایپ سی را خریداری کنید . اما در بسیاری از مواقع شارژ نکردن گوشی دلایلی ساده داشته و به راحتی می توانید آنها را رفع کنید. این دندانه ها بر اثر اتفاقاتی چون سریع جداکردن بدون دقت کابل از شارژر به راحتی خم می شوند و آسیب می بینند. در کنار شارژر فابریک ۳۳ وات شیائومی، یک کابل یک متری از نوع USB Type-C نیز عرضه شده است که با اکثر تلفنهای هوشمند امروزی سازگاری دارد.

احتمالا برای بسیاری از ما پیش آمده که با باتری متورم گوشی مواجه شویم. تا اطلاعات مربوط به باتری را به ما ارائه دهد. گاهی اوقات مشکلاتی همچون شارژ نشدن گوشی شیائومی ما می تواند مدل خاصی را تحت تأثیر قرار دهد . بنابراین هنگام رانندگی، تلفن را می توان به محض قرار دادن روی نگهدارنده، بدون استفاده از سیم، شارژ کرد. استفاده از شارژر اصلی شیائومی تاثیر بسیار زیادی بر روی گوشی شیائومی تان دارد. در کنار آن شارژر اصلی دارای کیفیت مناسبی می باشد و همچنین وزن مناسبی دارد. البته این نکته بیشتر به درد خرید حضوری می خورد. بنابراین تنها راه حل برای این مشکل خرید یک گوشی هوشمند جدید است.