استند شارژر موبایل و تبلت – دفتر پیشخوان دولت

اما بطور خلاصه اگر بخواهیم شایعترین دلایل نویزها و صداهای زوزه مانند را در شارژرها بررسی کنیم میتوان به ضربه خوردن آداپتور و عدم دقت کافی در مونتاژ و ساخت آنها اشاره کرد که این عوامل باعث لرزش تیغههای هستهی فلزی ترانس آداپتور شده و صدای ناخوشند را تولید میکند. به اندازهی کافی مناسب به نظر میرسد، اما اثر روشن کننده نسبت به تنظیمات لنز پیشفرض معجزهآمیزتر است. این امر آن را به یک صفحه نمایش فوقالعاده واضح تبدیل میکند، و همچنین مانند همیشه رنگارنگ و روشن است. همهی اینها به طور قابل توجهی مبهم است – روش آزمایش فاش نشده است – و ارزیابی آن با یک نمونهی آزمایشی برای بررسی دشوار است، و صادقانه بگویم، من واقعاً نمیخواهم گوشی خودم را خراب کنم. اگر گوشی شما پس از ریست کردن گوشی خاموش یا شارژ شد، به این معنی است که این مشکل به دلیل مشکلات نرم افزاری است. اینکه یک شارژ با جریان خروجی بالای 2 آمپر بتواند باتری موبایل یا سایر دستگاههای دیجیتال را شارژ کند به معنی برخورداری از تکنولوژی شارژ سریع نیست. حرارت بیشتری تولید می کند. جدای از محدودیت پوشش و تخلیهی باتری، احتمالاً به ارتقای قرارداد شما نیاز دارد که ممکن است هزینهی بیشتری برای شما داشته باشد یا نداشته باشد.

1. گاهی اوقات قسمتی از روکش سیم از بین می رود و احتمال قطع شدن یا آسیب دیدن سیم های داخل کابل افزایش پیدا می کند. از بین این ویژگیها، میتوانیم به تعیین نحوه شارژ دستگاه (معمولی یا شارژ سریع) و همچنین نظارت بیشتر روی وضعیت شارژر هم اشاره کرد. در حقیقت آیفون 12 پرو بیشتر از 20 وات مصرف نخواهد کرد ، حال چه شارژر 20 وات باشد چه 120 وات . آیفون 12 پرو، مانند تمام آیفونهای امسال، دارای آی او اس 14 از پیش نصب شده است. اما پیش از تعمیر شارژر موبایل لازم است تا یک سری موارد را بررسی کنید.

کوالکام نسخه های متفاوتی دارد که نسخه های جدیدتر و بروز تر دارای شماره های بالاتری می باشند. آیفون 12 پرو در هر دو تست تک هستهای و چند هستهای 19 درصد امتیاز بالاتری نسبت به آیفون 11 پرو ثبت کرد. شارژرهای موجود در بازار با توجه با عملکرد و طراحی شکل ظاهری دارای قیمتهای متفاوتی هستند و بدون شک شارژرهای اصل نسبت به نمونههای تقلبی، قیمت بالاتری دارند. آیفون 12 پرو یک غول گرافیکی است، در این مورد شک نکنید، اما انتظار پیشرفتهای سرنوشتساز بازی نسبت به نسل قبلی را نداشته باشید. اما این دقیقاً همان چیزی است که میتوانید از برچسب قیمت آن انتظار داشته باشید. یکی دیگر از مشکلات شارژرهای فیک سامسونگ را میتوان داغ شدن بیش از حد آن عنوان کرد؛ نتیجه داغ شدن شارژر فیک، چیزی جز انفجار و آتشسوزی نخواهد بود. وظیفه اصلی شارژرها را باید رساندن توان الکتریکی به باتری عنوان کرد. این ویژگی این امکان را فراهم میآورد تا جزئیات مناطق سایهدار را نشان دهد، به عنوان مثال، بدون نوردهی بیش از حد به بخشهای با نور روشنتر در یک عکس. به نرمی ناشی از لرزش دوربین در طول نوردهی طولانی توجه کنید. اما اگر قبلاً از اندروید استفاده میکردهاید، مدتی طول میکشد تا به همه چیز عادت کنید.

یعنی اگر گوشی موبایل شما ۲ آمپری باشد یا تبلتها که معمولا ۲ آمپری هستند را به یک شارژکننده با ۱ آمپر خروجی حداکثری متصل کنید به باتری دستگاه فشار خواهد آمد. یکی دیگر از روشهایی که میتواند در رفع مشکل عدم شارژ شدن گوشی موبایل کارساز باشد، شارژ کردن گوشی در حالت safe mode یا حالت ایمن میباشد، برای شارژ کردن گوشی در این حالت ابتدا لازم است حالت safe mode را در گوشی فعال کنید، با فعال کردن حالت safe mode تمام برنامهها و نرم افزارهایی که توسط شما بر روی گوشی نصب شده است غیرفعال خواهد شد و قابل اجرا نخواهد بود، اگر بعد از این که گوشی را در حالت ایمن قراردادید، مشکل شارژ نشدن آن حل شد، میتوان به این نکته پی برد که مشکل شارژ نشدن گوشی مربوط به برنامهها و نرم افزارهایی که نصب کردهاید میباشد و باید هر چه زودتر آن برنامهها را حذف کنید. به طور کلی مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل مشکل حادی نیست و در بیشتر مواقع با انجام همین مراحلی که اشاره کردیم به راحتی رفع میگردد، حل مشکل شارژ نشدن گوشی در بسیاری از موارد توسط خود کاربر قابل انجام است، ولی در بعضی مواقع که علت شارژ نشدن مربوط به مشکلات جدی سخت افزاری است، نباید کاربر خود اقدام به تعمیر گوشی نماید، زیرا ممکن است به دلیل بی تجربه بودن و نداشتن مهارت کافی گوشی را بیشتر خراب کند و فرآیند رفع مشکل آن را پیچیدهتر نماید.

پیش بینی می شود فناوری مذکور طی ماه های آینده در موبایل ها به کار گرفته شود. قابلیت شارژ سریع بی سیم تنها با برخی گوشیها سازگار بوده و این فناوری شامل شارژ سریع ساعت هوشمند سامسونگ نمی شود. این در مقایسه با 5 ساعت و 33 ثانیه تست ما با آیفون 11 و تقریباً 6 ساعت با آیفون 11 پرو است. صفحه نمایش 6.1 اینچی آیفون 12 پرو بزرگتر از صفحه نمایش 5.8 اینچی آیفون 11 پرو است. اندازهی صفحه نمایش (6.1 اینچ) و فناوری (OLED) با آیفون 12 معمولی یکسان است، اما قیمت آن بسیار بیشتر است. از آنجایی که این فناوری به جریان خروجی بالاتری از شارژ عادی نیاز دارد، کابل شارژ شما نیز باید توان انتقال حداکثر شدت جریان خروجی مورد نیاز گوشی شما را داشته باشد.

این نسخهی خاص از سیستم عامل در زمان انتشار سهم نسبتاً خوبی از باگ داشت، اما اکنون وقت آن است که این باگها برطرف سایت fastcharger شود. به این معنی که تراکم پیکسل تقریباً ثابت باقی میماند (در مقایسه با 458ppi در سال گذشته، اکنون 460 پیکسل است). از برخی جهات این یک تصمیم زیبایی شناختی است و احساس شما در مورد آن به طرز تفکر شخصی شما بستگی دارد. و همان طور که گفتم، من اغلب آن را در یک کاور قرار میدهم که توصیه میکنم شما هم همین کار را انجام دهید. در مورد Smart HDR 3 نیز اگر دقت کنید، پیشرفتهایی وجود دارد (من پردازش نور خیابان و خانهها و جادههای نزدیک به آن را ترجیح میدهم)، اما بسیار ظریف هستند. باز هم، هر دو عملکرد خوبی دارند، اما من فوکوس واضحتر روی موهای هر دو سوژه در عکس آیفون 12 پرو را ترجیح میدهم. با توجه به استاندارد گوشیهای پرچمدار، این چندان زیاد نیست، اما بیشترین چیزی است که هر آیفونی ارائه کرده است. دیگر نیازی نیست نگران عدم موفقیت در اتصال نقطه مطلوب پد شارژ بیسیم باشید – اشتباهی که من شب قبل از شروع این بررسی، در یک اتفاق ترسناک اما سودمند با آیفون 11 پروی خود انجام دادم.

پک کاور هوشمند ، شارژر و قلم سامسونگ Samsung Galaxy Z Fold 3 5G Note Package طراحی شده تا مجموعهای کامل را در اختیار شما قرار دهد تا با خیالی راحت از گوشی خود استفاده کنید. این گوشی توسط نمایندگی هواوی در ایران در اختیار ویجیاتو قرار گرفته است. نمونه آیفونی که ما برای بررسی در اختیار داشتیم، با چند لوازم جانبی همراه بود: یک کاور سیلیکونی که با استاندارد جدید شارژ مغناطیسی MagSafe سازگار است و یک شارژر MagSafe. همان طور که گفتیم کابل شارژر موبایل یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم جانبی موبایل است که در صورت خرابی موبایل نمی توان به راحتی از آن استفاده کرد. مطمئناً گزارشهایی از ساییدگی و از هم پاشیدگی غیرمنتظره در مورد گوشیهای سری 12 وجود دارد، اما این گزارشها به قدری کم هستند که نمیتوان آنها را مهم تلقی کرد. نمیتوان این موضوع را انکار کرد که این یک تلفن گران قیمت است. برای کسانی که از سری آیفون 11 استفاده نکردهاند یا به سادگی فراموش کردهاند، ارزش این را دارد که بگوییم حالت شب واقعاً معجزهآسا است. از یک درگاه USB دیگر روی رایانه، یا Mac استفاده کنید، شاید مشکل برطرف شد.

از دیدگاه اپل، میتوان تصور کرد که کار کردن با لبههای صاف سادهتر است: به عنوان مثال، سلولهای باتری احتمالاً به طور مؤثرتری در چنین فرمی قرار میگیرند. پس از گذشت یک یا دو سال و ضعیف شدن باتری، این عملکرد کاهش پیدا خواهد کرد. معمولا شارژرهای دیواری جریان 1 آمپر را در اختیارتان قرار میدهند؛ این موضوع موجب آسیبدیدگی باتری یا دستگاه نخواهد شد، اما قطعا با استفاده طولانی مدت میتواند ضررهای زیادی را به دستگاه وارد کند. برای بررسی سلامت شارژر می توانید نرم افزار ampere را بر روی گوشی خود نصب کند. در کنار این کار بهتر است اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی خود را نیز همواره به روز نگه دارید. نکته منفی در رابطه با شارژر بیسیم سرعت کم آن نسبت به شارژر های معمولی و اصلی است. برخی از دارندگان آیفون 12 پرو شکایت کردهاند که لبههای آن باعث میشود که در دست گرفتن آن راحت نباشد و برخی دیگر حتی ادعا کردهاند که دست خود را بریدهاند؛ به نظر میرسد که این یکی خیالی باشد، مگر اینکه آنها گوشیهای معیوبی دریافت کرده باشند. دستگاههای دیگر را هم میتوانید با شارژر گوشی شارژ کنید و از جمله آنها میتوانیم به دوربین دیجیتال و حتی دستیارهای شخصی مانند PDA اشاره کنیم.

وقتی گوشی به طور اتفاقی از دستتان سقوط می کند و با لبه پایین که معمولاً سوکت شارژ در آنجا قرار دارد به میز و یا جسم سختی برخورد می کند ممکن است صدمه ببنید و دچار شکستگی و یا شل شدن سوکت گردد. همانطور که ذکر شد، مرکز تعمیرات موبایل، در امر تعمیرات انواع گوشی ها بسیار باتجربه و حرفه ای عمل می کند. زمانی که شارژر ها را باهم مقایسه می کنید متوجه خواهید شد که شارژر تقلبی کیفیت بسیار ضعیفی دارد و احساس پلاستیک ارزان قیمتی به شما میدهد. در یک روز معمولی در حال بررسی گوشی – یک برنامهی نسبتاً فشرده از بازیها، عکاسی، مرور وب و تستهای سرعت – آیفون 12 پرو در ساعت 7:15 صبح از شارژر خارج شد، و زمانی که در ساعت 11 شب به رختخواب رفتم، 11 درصد شارژ داشت. بنابراین، ما به دنبال یک روز استفادهی نسبتاً راحت هستیم، حتی زمانی که به سختی به آن فشار میآوریم – اما باز هم، این در زمان جدید بودن دستگاه است. یکی اینکه دستگاه را جذابتر کرده بود و دیگر اینکه برداشتن آن از روی سطوح صاف را آسانتر کرده بود. من اغلب متوجه میشوم که در حال تقلا برای برداشتن آیپد پرو 2018 خود که با لبههای صاف به سطح میز چسبیده هستم.

این کار ایجاد باتریهای قابل حمل را امکان پذیر میکند که میتوانند تقریباً در هر سطحی از جمله لباس برای تولید مستقیم برق از سطح بدن استفاده شوند. صراط: وقتی موبایل شارژ ندارد به این فکر میکنیم که باید هر طور که شده یک پریز برق پیدا کنیم، بدون اینکه فکر کنیم نباید موبایل خود را در «هر جا» به شارژ بزنیم. فناوری جدید گوشیهای موبایل به این صورت است که پس از شارژ کامل گوشی، حتی اگر شارژر به گوشی متصل باشد، برق آن قطع میشود. اما شما نیز با این واقعیت مخالف هستید که هر سال اپل (به لطف بهینهسازی نرمافزار و فناوری جدیدتر) در استخراج دوام باتری بیشتر از قطعات با ظرفیت مشابه بهتر میشود.

اصلیترین دلیلی که برندها قصد دارند به یک مدل کابل شارژ روی بیاورند این است که کاربران دستگاههای الکترونیکی متفاوت دارند و نمیتوانند چندین مدل کابل را همراهشان داشته باشند و به نظر میرسد که اتفاق خوبی است و با این تغییر کاربران میتوانند راحتتر انواع دیوایسها را شارژ کنند. با گذشت زمان حتی بهترین گوشیهای هوشمند رو به زوال میروند و یکی از بارزترین روشهایی که اتفاق میافتد استفاده از باتری جایگزین است.خوشبختانه می توانید باتری اصلی گوشی هوشمند خود را در هنگام فرسودگی تعویض کنید. در واقع آیفون 12 پرو حتی با یک آداپتور برق معمولی هم عرضه نمیشود. نبود برق در ساختمان کلیه امور ساختمان را مختل کرده و با مشکل روبه رو می کند.

مشکل کند یا دیر شارژ شدن و شارژ نشدن گوشی سامسونگ a51 یکی از رایج ترین مشکلات گزارش شده توسط کاربران این گوشی است. گروه تکنولوژی شادمگ در این مطلب علت های مختلف این نقص شارژر ها را بررسی کرده و راه حل هایی نیز به شما پیشنهاد می کند. با توجه به اینکه استفاده از موبایل هنگام شارژ باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیر به تلفن همراه خواهد شد لذا استفاده از فست شارژ سامسونگ با کابل فست برای شارژ شدن سریع موبایل و آزاد شدن تلفن همراه بجای استفاده از پاوربانک یا شارژر های معمولی با کابل بلند بسیار معقول به نظر میرسد و به همین دلیل است که این تکنولوژی مورد استقبال بسیاری از خریداران و استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند قرار گرفته است. ما چندین روز را صرف آزمایش قابلیتهای عکاسی آیفون 12 پرو و همچنین باتری، گرافیک و عملکرد پردازشی آن کردهایم تا به شما کمک کنیم که بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این گوشی برای شما مناسب است یا خیر. به عنوان مثال اگر در حال ارتقاء از آیفون 8 هستید، میتوان گفت که عملکرد عکاسی آیفون 12 پرو به طرز شگفتانگیزی خوب است و پیشرفتهای انباشته شدهی چندین ساله را به طور همزمان به ارمغان میآورد.