لیست قیمت شارژر موبایل و تبلت اورجینال در بازار تهران

با توجه به این موضوع میتوان نتیجهگیری کرد که سرعت شارژ این گوشی بسیار پایین بوده و از این نظر در مقایسه با دیگر گوشیهای موجود در لیستمان، کمی ناامید کننده است. اگر مشکل حل نشد گوشی را خاموش به شارژ بزنید و یا گوشی را فکتوری ریست کنید در صورتی که مشکل حل نشد به نمایندگی موبایل مراجعه کنید. معمولاً در هنگام بروز مشکلات مختلف برای گوشیهای هوشمند یکی از اولین راهکارهایی که افراد برای رفع مشکل به آن روی میآورند، خاموش و روشن کردن گوشی و سپس ریستارت کردن آن است که در بعضی مواقع کارساز و مفید میباشد، بنابراین در هنگام مشاهده مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل، گوشی خود را خاموش کنید، و بگذارید مدتی خاموش بماند و سپس گوشی را به شارژر متصل کنید، امکان دارد در هنگام متصل کردن آن فرایند شارژ باتری آغاز شود، اگر علامت شارژ بر روی گوشی نمایان شد میتوانید دکمه پاور را فشرده و گوشی را روشن نمایید، اگر با این روش مشکل حل نشد، میتوانید روش ریستارت کردن را نیز امتحان کنید، با ریستارت کردن دادههای گوشی از بین نخواهد رفت و این فرآیند یک فرآیند بسیار ساده است و با گرفتن همزمان دکمه پاور و کاهش صدا و در بعضی از مدلهای گوشی گرفتن دکمه پاور و افزایش صدا میتوان به راحتی آن را انجام دهید.

این روشها برای انواع گوشیها و تبلتها از جمله سامسونگ،ال جی، سونی، هواوی، شیائومی کاربرد دارد. شارژرهای شیائومی فناوری شارژ سریعتری دارند و گوشی را سریعتر از شارژرهای معمولی شارژ میکنند. پس برای تعمیر شارژر گوشی شیائومی نیاز است تا تست و عیب یابی اولیه را روی آن انجام داده و با توجه به مشکلی که به وجود آمده است برای تعمیر آن در قسمتهای مختلف از جمله قسمت آداپتور اقدام نمود. اپل (Apple): گوشیهای آیفون اپل مدلهای XS Max XS, XR, 8 ,8 Plus که از شارژ بیسیم پشتیبانی میکنند. آیفون 11 پرو نتوانست چیزی از این عکس را بگیرد، زیرا حالت شب فعال نبود. طبق گفتههای پیشین، گوشی N3 اوپو از نظر سرعت شارژر شد تا میزان حداکثر ظرفیت باطری خود، نتوانست مکان اول لیست ما را به خود اختصاص دهد و البته برای این منظور به یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد. اما با گذشت 10 دقیقه از شارژ شدن، این امکان نیز فراهم شد.

اگر شما هم از گوشیهای سامسونگ استفاده میکنید، بد نیست تا از شارژر بدون سیم اختصاصی این شرکت نیز برای شارژ گوشی خود بهره ببرید. این فروشگاه انواع شارژر اصلی شیاومی را با بهترین قیمت همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد. علاوه بر اینکه می توانید محصولات را با کیفیت بالا یا اورجینال را با مناسب ترین قیمت همراه با ضمانت و گارانتی تهیه کنید، می توانید درصورت عدم اطلاع از کالایی یا داشتن سوال خاصی از آنها سوال کنید تا شما را برای یک انتخاب بهتر و جذاب تر راهنمایی کنند. این مدلها نیز قطعا برای شما آشنا هستند. مطمئنا شارژ بیسیم گوشیها، یکی از تکنولوژیهای جالب و جذاب امروزه بوده و هماینک به همراه بسیاری از گوشیها از این شارژرها نیز رونمایی میشود. این مسئله میتواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد اما از آنجایی که امروزه بیشتر دستگاهها از درگاه USB- C استفاده میکنند، خرید شارژری که توانایی پشتیبانی از گوشی هوشمند، مک بوک و حتی نینتندو سوییچ شما را داشته باشد کار دشواری نیست. با این وجود، اگر شما هم به دنبال بهترین شارژر بوده و یا قصد دارید که از شارژر بهتری روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید، گزینههای بسیاری در دسترستان خواهد بود.

به هر حال اگر داغ شدن شارژر گوشی شما غیر عادی است، بهترین و عاقلانهترین کار تعویض آن است. شارژرهای هوشمند از داغ شدن گوشی و باتری جلوگیری میکنند. علاوه بر این از قابلیت های این شارژر این است که هنگام شارژ از لیز خوردن گوشی جلوگیری می کند. نباشد، زیرا اگر دچار این مشکلات باشد نیز باعث میشود که کیفیت فرآیند شارژ شدن گوشی کاهش یابد و بعد از مدتی دیگر گوشی شارژ نشود، در صورتی که کابل شارژر دچار زدگی یا پارگی باشد، چون به جریان برق متصل میشود، خطرناک نیز میباشد، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بروز چنین خطرات و مشکلاتی یک کابل جدید و نو تهیه کنید. از رایجترین و متداولترین علل شارژ نشدن گوشی موبایل میتوان به خرابی آداپتور یا کابل رابط گوشی اشاره کرد، اگر از گوشیهایی استفاده میکنید که کابل و آداپتور شارژر آن قابلیت جدا شدن از هم را دارند باید کابل و آداپتور را جداگانه بررسی کنید زیرا در صورت وجود اشکال در عملکرد هر کدام از آنها شارژ گوشی دچار مشکل میشود و حتی ممکن است باعث شارژ نشدن گوشی شود، برای اطمینان از خراب نبودن کابل و آداپتور شارژ میتوانید گوشی خود را با استفاده از یک کابل و آداپتور دیگر به شارژ بزنید و یا یک گوشی دیگر را با استفاده از کابل آداپتور خود به برق وصل کنید، با این روش در صورتی که کابل یا آداپتور مشکل داشته باشد به راحتی مشخص میشود، علاوه بر این کابل شارژر را باید از نظر ظاهری نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که دارای زدگی، خوردگی، پارگی و …

شارژر USB-PD Google 18W (Pixel 3) : شارژر 18 وات گوگل از نوع شارژر های USB-PD میباشد که کاملا با اپل مطابقت دارد . چگونه شارژر فست شارژ را تعمیر کنیم؟ اما این امر در خصوص فناوری فست شارژ صدق نمی کند؛ چرا که تمام اجزا از جمله چیپست و کابل ها با این فناوری هماهنگ هستند. این پد به فنخنککنندهای مجهز شده که مانع از گرمشدن بیش از حد آن میشود. با انجام دوره ای این کار می توانید تا حد زیادی مصرف باتری را بهینه کنید. در تستهای انجام شده متوجه شدیم که زمان شارژ شدن این گوشی به مدت یک ساعت بهبود پیدا کرده و شارژ شدن گوشی در مدت زمانهایی پایین نیز بسیار راهگشا و کمککننده خواهد بود. گوشیهای هوشمند که امروزه کاربرد زیادی در زندگی همه افراد دارند، دارای باتریهایی از جنس لیتیوم یونی میباشند که قابلیت شارژ مجدد دارد، یعنی شما میتوانید گوشی موبایل خود را بعد از این که در طول روز از آن استفاده کردید و باتری آن خالی شد با اتصال به برق دوباره شارژ کرده و تا مدت مشخصی از آن استفاده کنید. شارژر PowerWave Stand نیز با حالت استند، قادر به شارژ بیسیم گوشی شما است. در حال حاضر بسیاری از شرکتهای سازندهی گوشیهای هوشمند اندروید از استراتژی شرکت اپل پیروی کرده و گوشیهای خود را به همراه شارژر عرضه نمیکنند.

این شارژر بسیار شگفتانگیز عمل میکند اما متاسفانه تنها بر روی ولتاژ 5 ولت قابل استفاده است، در حالی که شارژرهای دیگر بر روی ولتاژهای بالاتر نیز قابل استفاده هستند. این گوشی دارای باطری بزرگی با ظرفیت 3000 میلیآمپر ساعت بوده و تکنولوژی شارژر آن که با نام BoostMaster tech شناخته میشود، قادر است تا در مدت 40 دقیقه دستگاه مورد نظر را تا میزان 60 درصد ظرفیت باطری شارژ کند. تکنولوژی PD ولتاژ و شدت جریانی که دستگاه مورد نظر نیاز دارد را شناسایی کرده و به همان اندازه جریان برق به دستگاه منتقل می کند. با توجه به این که ولتاژ و شدت جریان با یکدیگر ارتباط دارند و با یکدیگر کار می کنند، اما اصلا به یکدیگر شبیه نیستند. این نوع کابل شارژرها در یک سر کانکتور USB دارند و در سر دیگر دارای دو یا سه کانکتور مختلف هستند که می توانید آنها را به یک یا چند گوشی برای شارژ کردن وصل کنید.

اگر گوشی موبایل شما دچار آسیب و مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری شده است؛ می توانید تعمیر گوشی سامسونگ آسیب دیده خود را به مرکز تعمیرات موبایل بسپارید. زمانی که گوشی دچار آب خوردگی شود ابتدا باید کثیفی ناشی از آن را بر طرف نمایید زیرا این مورد یکی از مهم ترین دلایل تخلیه شارژ می باشد. اما کم کم تایپ سی جایگزین آن شد که از نظر سرعت و کیفیت شارژ در سطح بالاتری قرار دارد. تیم تعمیرکار متخصص و مجرب ما در کوک موبایل با استفاده از تجهیزات و ابزارهای تعمیرات پیشرفته آماده هر گونه خدمات رسانی در زمینه تعویض سوکت شارژ انواع گوشی های موبایل در برندهای مختلف از جمله اپل، سامسونگ، هواوی، ال جی، شیائومی، نوکیا، سونی و غیره با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن می باشد.

البته قیمت این محصول کمی بیش از دیگر شارژرهای لیست میباشد اما استفاده از فن خنککننده قابلیتی است که دیگر شارژرها از آن بهره نبردهاند. بعد از شارژ شدن گوشی متوجه شدیم، که وان ام9 نیز مانند ام1 نوت میزو کمی تنبل و کسل بوده و امتیازات پایینی را به خود اختصاص داد. جالب است بدانید این شارژر ها انواع مختلفی دارند که بنابه استفاده در شرایط و مکان های متفاوت، می توانند به صورت جداگانه استفاده شوند. توجه داشته باشید که این محصول به همراه آداپتور شارژ عرضه نشده و شما باید آن را جداگانه تهیه کنید. کابل شارژ خود را با کابل دیگری عوض کنید و ببینید آیا تلفن همراه شما شارژ می شود یا خیر، و بررسی کنید که آیا کابل شارژ شما خراب است. در زمان کار با شارژر فست و عیب یابی آن باید به این نکته دقت کنید که تفاوت شارژر فست با شارژر معمولی این است که روی برد چند آی سی، چند خازن، چند مقاومت و چند دیود و … علت نوشته شدن عبارت Adaptive Fast Charging بر روی بدنه شارژرها دلیل و پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ میباشد و چنانچه در تلفن همراهتان گزینه خاموش و روشن کردن قابلیت فست شارژ را یافتید دلیل بر این است که گوشی شما از این نوع تکنولوژی پشتیبانی خواهد کرد، و میتوانید برای خرید شارژر فست شارژ برای سامسونگ و اپل و شیائومی قدم بردارید.

می توانید باتری تلفن همراه خود را از طریق این درگاه خروجی شارژ کنید. در بررسیهای انجام شده متوجه این موضوع شدیم که مدت زمان شارژ شدن کامل وان ام9 از طریق شارژر Quick Charge 2.0 کوآلکام در مقایسه با شارژ معمولی اچتیسی، 40 دقیقه به طور تقریبی بهبود مییابد. البته این نکته برای شارژرهایی است که در بازار پیدا میشود وگرنه شارژرهایی که در جعبهی موبایلها موجود است با اینکه کابل آنها جدا میشود اما باز هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. خرید و استفاده از شارژرهای بی کیفیت و غیر استاندارد از علتهای اصلی خرابی کابل شارژر گوشی است. هرگز از شارژرهای بی کیفیت، بدون استاندارد و ارزان قیمت استفاده نکنید. برای شارژ کردن گوشی تا 50 درصد، شارژر تقلبی بسیار بیشتر از استاندارد سامسونگ طول میکشد. هنگامی که گوشی موبایل خود را به برق وصل کردید اما متوجه شدید که گوشی شارژ نمیشود، از اولین اقداماتی که باید انجام بدهید این است که پریز برق را بررسی کنید، زیرا ممکن است داخل پریز کثیفی و یا جرم گرفته شده باشد یا به دلیل نوسانات برق داخل پریز اتصالی به وجود آمده باشد و برق آن قطع شده باشد و باعث شود جریان برق به گوشی متصل نشود و به طبع گوشی هم در چنین شرایطی شارژ نخواهد شد، بنابراین برای این که ببینید پریز مشکل دارد یا نه در صورت امکان میتوانید گوشی تلفن همراه خود را با یک پریز دیگر به شارژ بزنید، در صورتی که با عوض کردن پریز مشکل شارژ نشدن گوشی رفع شد میتوانید مطمئن شوید که پریز برق شما ایراد و اشکالاتی دارد.

این محصول ارزانترین شارژر موجود لیست نیست اما بدون شک یکی از بهترین شارژرهای بازار بوده و از تمام ویژگیهای فست شارژ گوشی اندرویدی شما پشتیبانی میکند. شارژرهای زیادی در بازار ایران وجود دارند که متاسفانه برخی از فروشنگان اقدام به فروش بعضی از شارژر های تقلبی می کنند. شارژر رومیزی از جدیدترین مدل های شارژر گوشی و تبلت بوده که به تازگی وارد بازار شده است. امیدواریم که مورد پسند قرار گرفته باشد. البته باید این مورد را نیز در نظر گرفت که در کنار راحتی شارژ با این لوازم، گاهی سرعت شارژ کردن آنها در حد مطلوب و مناسبی نبوده و میبایست قبل از خریداری آنها به این موضوع مهم نیز دقت کنیم. در یک قاعده کلی، زمانی که ولتاژ بیش از حد توان یک دستگاه به آن وارد شود، می تواند موجب گرم شدن و آسیب رساندن به باتری و سایر قطعات شود. این نوع شارژرها را میتوان بر روی میزهای رومیزی، میزهای خواب، میزهای کناری و یا هر مبلمانی که سطح صافی دارد نصب کرد.

این شارژر به دوشاخهی تاشو مجهز شده و حمل آن نیز بهلطف طراحی کوچک سایت fastcharger آن آسان میباشد. این محصول از فناوری پاور دلیوری 18 واتی برای شارژ سریع دستگاههای پشتیبانیشده استفاده کرده و بهلطف درگاه USB-A و USB-C خود، امکان شارژ دو دستگاه بهصورت همزمان و با حداثر سرعت را دارد. این تکنولوژی با ایجاد بالانسی مناسب میان میزان ولتاژ و جریان الکتریکی خروجی از شارژر و همچنین افزایش تعداد سلولهای باطری و شارژ شدن همزمان آنها با مهندسی خاص خود، توانست امتیازات بسیار بالایی را کسب کرده و در شارژ گوشی تا میزان 90 درصد و با توجه به ظرفیت بالای گوشی N3 این کمپانی، عملکرد ارزشمند و بیهمتایی را از خود به نمایش گذاشت. ماکزیمم (حداکثر) جریان خروجی آداپتور CYSK10-050200-E دو آمپر می باشد.

با توجه به مقاله قبلی تکنیوز در مورد مصرف بالای انرژی گوشی در هنگام کار کردن با مرورگر اختصاصی ایسوس، نتایج آزمایشات انجام شده از روی مرورگری وب با اپلیکیشن کروم اندازهگیری شدهاند. این شارژر همچنین از سرعت شارژ 10 وات نیز پشتیبانی کرده و فارغ از نوع قرارگیری گوشی روی آن، دستگاه را با سرعتی مناسب شارژ میکند. همچنین فناوری MultiProtect انکر از سلامت دستگاه شما هنگام شارژ اطمینان حاصل میکند. گاهی اوقات مشاهده شده است که به روز رسانی کردن نسخه سیستم عامل موجود بر روی گوشی موبایل یا عدم بروزرسانی کردن آن باعث بروز ایراداتی در عملکرد دستگاه شده است، از جمله ایراداتی که به روز رسانی کردن سیستم عامل گوشی میتواند به وجود آورد، عدم شارژ شدن گوشی میباشد، بنابراین هنگامی که با مشکل شارژ نشدن گوشی مواجه شدید در صورتی که مدت زیادی از آخرین به روز رسانی سیستم عامل گوشی شما میگذرد، اقدام به نصب جدیدترین نسخههای سیستم عامل موجود برای گوشی خود کنید و نیز اگر به تازگی سیستم عامل گوشی خود را به روز رسانی کردهاید، در صورت مشاهده این مشکل در صورت امکان آن را دانگرید کنید و به همان نسخه قبلی سیستم عامل خود اکتفا کنید و منتظر بمانید تا نسخههای جدیدتری برای سیستم عامل گوشی شما ارائه شود.