جدیدترینهای «شارژ موبایل»:

اگر جریان کشی گوشی استاندارد باشد (یعنی در حالت Standby، جریان کشی گوشی صفر باشد)، احتمال ایراد در نرم افزار گوشی نیز وجود دارد. اگر با تعویض شارژر گوشی مشکل همچنان پابرجا بود باید گوشی خود و باتری آن را مورد بررسی قرار دهید. این دستگاهها و سازندگان آن مدعی این هستند که برای محافظت از باتری موبایل و .. ساخته شده اند اما ما به دیده شک به این نوع مینگریم. کی فون چگونه از سیم شارژر تلفن همراه شما محافظت می کند؟ 4- در صورت امکان می توانید از ابزار لازم مانند روکش کابل شارژ و شیلدهای مخصوص برای محافظت از شارژر استفاده کنید.

خرابی باتری یا شارژر از علت های اصلی تخلیه شارژ گوشی موبایل می باشد، به همین دلیل با یک باتری و شارژر اصل و سالم، شارژ گوشی را آزمایش می کنیم. تقریباً تمام گوشی های موبایل به همراه یک شارژر دیواری AC فروخته می شوند. کانکتور میکرو USB بسیار کوچک است و به تولید کنندگان امکان می دهد تولید دستگاه های باریک را شروع کنند. معمولاً شارژر های موجود در ایران با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کنند و خروجی های متفاوتی بسته به نوع گوشی دارند. از لحاظ فیزیکی تفاوت قابل توجهی در میکرو USB و USB نوع C وجود دارد. امکان اتصال انواع گوشی و تبلت به این شارژر گوشی شیائومی وجود دارد و سازگاری کامل را از خود نشان خواهد داد.

چون خرید یک شارژر تقلبی آسیب هایی را به گوشی و تبلت شما وارد می کند که برطرف نمودن آن ها، به هزینه ای به مراتب بیشتر از هزینه خرید یک شارژر اصل نیاز سایت fastcharger دارد. با افزایش تقاضا ، تلفن همراه با اندازه ها، برندها ، سبک ها ، رنگ ها و مدل های مختلف وارد بازار می شود. نشانگر LED این کابل در مواقعی که کابل در حال شارژ دستگاه باشد، رنگ قرمز دارد و زمانی که شارژ دستگاه کامل شده باشد، به رنگ آبی تغییر خواهد کرد. جنس بدنهی کابل PVC بوده و سرتاسر آن با استفاده از روکشی با جنس الیاف نایلون پوشانده شده تا کابل در برابر گره خوردن و درهمپیچیدن مقاومت داشته باشد.

این شامل لوازم جانبی نوآورانه مانند بسته باتری خارجی ، پاوربانک ، هدفون بی سیم ، شارژرهای بی سیم ، کارت حافظه ، کیف محافظ ، محافظ صفحه و بسیاری از موارد دیگر است. همچنین میتوانید از اشیاء کوچک همانند سوزن مخصوص باز کردن خشاب سیم کارت هم برای تمیز کردن سوکت شارژ استفاده کنید. خود این دستگاهها فاقد سیم نیستند بلکه برای تامین برق مورد نیاز خود به کابل یا سیم نیاز دارند؛ که از طریق پریز برق، انرژی را به پد شارژ منتقل کند. البته باید توجه داشت که برای استفاده از این شارژرها هم یک کابل برای اتصال پد شارژر به برق شهری باید وجود داشته باشد. روشهای گوناگونی که برای این کار وجود دارد، ابزارها و دستگاههای گوناگونی که برای این کار وجود دارد را معرفی خواهیم کرد. باعث تخلیه سریع تر شارژ باتری می شوند که لازم است این موارد را نیز بررسی نمائیم.

استفاده از این درگاه تقریباً توسط هر تولید کننده در سراسر جهان به استثناء اپل و شاید چند شرکت دیگر تصویب شده است. سازندگان تلفن همراه معمولاً تناسب معقولی بین ظرفیت باتری و میزان استفاده آن ایجاد میکنند تا استفاده کننده با خیال آسوده تری بتواند با تلفن همراه خود کار کند. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شارژر دوگانه هواوی از شارژ سریع پشتیبانی می کند ، اما شارژر 1 آمپر هواوی شارژ سریع ندارد. بنابراین حتما قبل از تهیه یک کابل شارژ به پشتیبانی از فست شارژ و شدت جریان خروجی کابل شارژر دقت کنید و در صورت امکان قبل از خرید کابل را تست کنید که با گوشی شما سازگاری داشته باشد. این گوشی برخلاف دو مدل دیگر از همان باتری بهره میبرد که در دو نسل قبل بکار گرفته شده بود. آیپدها نیازمند جریان 2 آمپر هستند و این در حالی است که گوشی های اپل نیازمند دریافت جریان 1 آمپر خواهند بود. این برنامه نشان می دهد که باتری دقیقاً چه مقدار انرژی دریافت می کند. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بررسیهایی که این استارتاپ در “آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور”(LLNL) و “دانشگاه کمبریج”(Cambridge University) انجام داده است، نشان میدهند که این باتری در حال حاضر به ۴۰ درصد شارژ میرسد.

این امر به عواملی مانند افزایش استفاده از لوازم جانبی بی سیم ، وجود فناوری پیشرفته و گرایش بیشتر به سمت دیجیتالی شدن نسبت داده می شود. به همراه این شارژر، یک کابل از نوع USB-C نیز وجود دارد. البته اگر به دنبال شارژر اصلی هواوی هستید، به جای پرداخت قیمت کابل شارژر هواوی و کلگی شارژر به صورت جداگانه، پیشنهاد ما به شما این است که شارژر و کابل شارژ را به صورت یکجا تهیه کنید. اگر این چنین است باید آداپتور شارژر را عوض کنید. این شارژر وایرلس به همراه یک آداپتور شارژ AFC 25W و یک کابل USB-C عرضه می شود. توجه داشته باشید که آداپتور های فست شارژ، میزان جریان خروجی را با توجه به ظرفیت گوشی متصل به خود انتخاب می نمایند.

برخی کاربران مدعی هستند که تا زمان خالی شدن کامل باتری نباید دستگاه را به شارژر متصل کرد، اما این مسئله حقیقت ندارد. شارژرهای جدید جدید با فناوری مانند Quick Charge از ۲ آمپر و ۱۲ وات یا بیشتر پشتیبانی می کنند ، به طور بالقوه شارژ تلفن شما تا چهار برابر سریعتر انجام میشود. اگر گوشی شما مدل جدیدتری باشد، یا از آن زیاد استفاده نکنید، باتری شما زمان بیشتری دوام خواهد آورد اما استفاده از امکاناتی مانند اتصال به اینترنت، پخش فیلم یا موزیک باعث می شود سریعتر به خاموشی تلفن همراهتان نزدیک شوید. اگر زمانی که گوشی خود را به یک شارژر دیگر متصل کردید شارژ شد متوجه می شوید که شارژر ایراد پیدا کرده است.

به نظر این کار باعث میشود که به یون های شارژ شده اجازه داده شود تا به کار افتاده و طبیعتا در پی آن طول عمر باتری افزایش یابد. ایستگاه شارژؤ به صورت یک دستگاه همیشه متصل به برق، این امکان را فراهم می آورد چند گوشی موبایل به صورت همزمان به پورت های متنوع موجود در آن وصل شوند. احتمال خرید لوازم جانبی موبایل های هوشمند از بازار همیشه زیاد است. البته توجه داشته باشید که استفاده از این روش همیشه دارای مزیت نمی شود و در برخی موارد ممکن است معایبی را به همراه داشته باشد. به نظر جریان برق به صورت کامل قطع نمی شود ( یا دستکم در مواردی که کارشناسان سایت بهترکالا تست کردند ) این گزینهها در صورتی که به راستی و با دقت بالا کار کنند میتوانند گزینه مناسبی باشند اما از آنجایی که راهحل بهتر و دستگاه سودمندتری در ادامه معرفی خواهد شد توصیه نخست ما استفاده از این ابزارها نیست.

استفاده میکنید، میدانید که کابل شارژر اندروید فابریک و اصلی گوشی شما، پس از مدتی معیوب شده و قابل استفاده نیست. این کابل شارژ با دو سری لایتنینگ و microUSB از طریق یک کابل 100 سانتیمتری امکان شارژ و یا انتقال اطلاعات را به خوبی فراهم میکند. اتصال لایتنینگ در سال ۲۰۱۲ با ورود آیفون ۵ و اندکی پس از آن ، iPad 4 معرفی شد. از یک سو سوکت لایتنینگ و از سوی دیگر یک USB type-A به سیم شارژر گوشی های شرکت اپل وصل شده است. شرکت های سازنده ، شارژر و باتری گوشی رو طبق استانداردها و توانایی های خودشون می سازن ، یعنی شاید یه شرکتی توی شارژر هاش یه تکنولوژی خاصی استفاده کنه که به عملکرد شارژ کمک میکنه اما یه شرکت دیگه این قابلیت رو نداشته باشه .

خرید لوازم جانبی موبایل را فقط از طریق وب سایت های قابل اعتماد، معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی انجام دهید و یک تجربه خرید شگفت انگیز از تجهیزات جانبی تلفن همراهتان را داشته باشید و زندگی موبایل های هوشمند خود را بهتر کنید. حال با توجه به تجربه شما لطفا در این مورد راهنمایی فرمائید. ظرفیت باتری ، به صورت میلی آمپر در ساعت (میلی آمپر ساعت) اندازه گیری می شود و نشان می دهد که چه میزان شارژ را می تواند نگه دارد. این دو عدد بهوضوح نشان میدهند با شارژری ۶۵ وات طرف هستیم. نخست آنکه این استاندارد شارژ جدید می تواند پشتیبانی بیش از ۱۰۰ وات برق برای موبایل ها فراهم کند. هر تلفن همراه نمی تواند از قدرت کامل یک شارژر سریع پشتیبانی کند. یک شارژر ۲٫۲ آمپر مانند شارژر برای iPad شما، آیفون شما را دو برابر سریعتر شارژ نمی کند! بنابراین باتری سریعتر خالی خواهد شد. نکته: در گوشی های سامسونگ، المان های مختلف دیگری نیز وجود دارند که می توانند باعث ایراد شوند و گوشی پیغام هایی را نشان دهد، به طور مثال فقدان یا خرابی مقاومت NTC که مربوط به اندازه گیری دما است، موجب می شود گوشی پیغام توقف شارژ را به علت تغییر دمای باتری، نمایش دهد یا اینکه با وجود پر بودن باتری، پیغام خالی بودن آن را صادر کند.

همانطور که قبلا هم توضیح داده شد هر زمان که شما تلفن هوشمند خریداری می کنید باید لوازم جانبی موبایل سازگار با آن را خریداری نمایید، زیرا خرید لوازم جانبی موبایل برای افزایش ویژگی تلفن هوشمند شما بسیار ضروری است. اگر در حمل کابل خود دچار مشکل میشوید و مدام مشغول باز کردن گرههای آن هستید، این محصول مناسب شماست؛ زیرا به دلیل جنس نایلونی بافتهشدهاش هرگز گره نمیخورد. اگر به دنبال کابلی با طول بلند و سرعت انتقال بالا هستید، این محصول میتواند برایتان مناسب باشد. پیشنهاد میکنیم جهت خرید بهترین کابل شارژر اندروید یک برند خوب با قیمت مناسب انتخاب نمایید؛ که در ادامه چند نمونه از آنها را به شما معرفی میکنیم. زمانی که گوشی شارژ نمیشود، دیر شارژ میشود یا در زمان شارژ قطع و وصل میشود، چند احتمال وجود دارد، یکی از آنها خرابی شارژ گوشی است. بنابراین درگاه میکرو USB به وجود آمد.

این کابل شارژر 1 متر طول دارد و با انواع گوشیهای موبایل، تبلت، دوربینهای دیجیتال و دیگر لوازم مجهز به درگاه microUSB سازگار است. شما می توانید با خیال راحت از قیمت کابل شارژر هواوی و کیفیت آن، سفارش خود را ثبت کرده و محصول را دریافت کنید. از گوشی یا تبلت میتوانید برای مکالمات مهم تجاری در حین حرکت استفاده کنید و بدون وجود آن، شاید زندگی کردن هم ممکن نباشد. باید ولتاژی در حدود ۵ ولت بر روی یکی از پایه های سوکت شارژر وجود داشته باشد. در این صورت علاوه بر بررسی کانکتور باتری، مسیر پایه BSI را آزمایش می کنیم. بنابراین اگر می خواهید تا این مشکل را تجربه نکنید،توصیه می شود که شارژر اصلی تلفن همراهتان را به همراه داشته باشید تا در مواقع ضروری ، از شارژر های دیگری با ولتاژهای پایین استفاده ننمایید. اگر از گوشیهای اندرویدی مانند سامسونگ، نوکیا، هوآوی و… اگرچه برخی از دستگاه ها مانند ۲۰۱۸ iPad Pro ، از USB-C به جای Lightning به عنوان اتصال استاندارد آن استفاده میکنند. این شارژر توسط کمپانی سامسونگ طراحی شده است و مدار داخل آداپتور آن به گونه ای در نظر گرفته شده که برق شهری 220 ولت را به 5 ولت تبدیل می کند تا با ایجاد جریان خروجی 2 آمپر دقیقا با گوشی Samsung Galaxy A01 سازگار باشد.